اپلیکیشن

امینت

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

February 8, 2020
11:00 شنبه، 19ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108612

دستکاری حساب‌های فیس بوک در توئیتر و اینستاگرام

 
گروهی از هکرها با دستکاری حساب‌های رسمی کاربری فیس بوک در توئیتر و اینستاگرام، برای این شرکت مشکلاتی ایجاد کردند.
 
 به نقل از زددی نت، هکرها علاوه بر دستکاری ظاهر حساب‌های کاربری فیس بوک در اینستاگرام و توئیتر، حساب‌های پیام رسان فیس بوک در هر دو شبکه اجتماعی را نیز دستکاری کردند.
 
تمامی حساب‌های هک شده که ظاهر آنها تغییر کرده بود، بعد از چند ساعت به حالت عادی بازگشتند و تصاویر و اطلاعات اضافی ارسالی در آنها نیز حذف شده است.
 
گروه هکری OurMine در هفته گذشته حساب‌های چند تیم ورزشی آمریکایی لیگ فوتبال این کشور را در توئیتر، اینستاگرام و فیس بوک هک کرده بود و همین اقدام را در مورد حساب‌های شبکه تلویزیونی ای اس پی ان در شبکه‌های اجتماعی نیز انجام داده بود.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهد بعد از اقدام به هک از اپلیکیشنی موسوم به Khoros برای انتشار اطلاعات در حساب‌های هک شده استفاده شده است. هکرها در مطلبی در حساب توئیتری فیس بوک نوشته بودند: سلام، ما OurMine هستیم. حتی فیس بوک هم قابل هک است، اما امنیت آن از توئیتر بهتر است. در ادامه آدرس ایمیل و سایت این گروه هکری در حساب مذکور درج شده بود. اعضای این گروه هکری هنوز شناسایی نشده اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.