تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 10, 2020
14:40 دوشنبه، 21ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108707

سونی هم از حضور در نمایشگاه MWC 2020 انصراف داد

 
چند ساعت پس از انصراف آمازون از حضور در کنگره جهانی موبایل، سونی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا غیبتش را در این رویداد اعلام کرد.
 
سونی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که کنفرانس خبری خود را طبق برنامه اما به شکل اینترنتی پخش خواهد کرد. پیش بینی می شود این شرکت در این کنفرانس اینترنتی از جدیدترین پرچمدار خود یعنی اکسپریا 1.1 رونمایی کند.
 
سونی در بیانیه خود می گوید: «از آنجا که امنیت و سلامت مشتریان، شرکا، کارمندان و اصحاب رسانه از بالاترین درجه اهمیت برای ما برخوردار است، در یک تصمیم گیری سخت از حضور در کنگره جهانی موبایل 2020 شهر بارسلونای اسپانیا انصراف دادیم.»
 
قبل تر شرکت های ال جی، انویدیا، اریکسون و آمازون از حضور در بزرگ ترین رویداد موبایلی سال انصراف داده بودند. شرکت ZTE نیز از لغو شدن کنفرانس خبری و حضور محدود در این رویداد خبر داده است.
 
شایعاتی در مورد عدم حضور سامسونگ نیز در این رویداد به گوش می رسد؛ با این حال به نظر می رسد این شرکت کره ای در نمایشگاه شرکت خواهد کرد ولی از ارسال نیروی کمتر به این رویداد خبر داد.
 
متولی برگزاری کنگره جهانی موبایل یعنی انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSM Association) با تقویت نیروهای امدادی و همچنین در نظر گرفتن تمهیدات مختلف از جمله قانون دست دادن ممنوع، جلوگیری از ورود بازدیدکنندگان استان هوبئی (منشاء ویروس)، بررسی سوابق سفر بازدیدکنندگان به منظور اطمینان از سفر نکردن به چین در 14 روز گذشته، از برپایی این رویداد طبق زمانبندی قبلی خبر داده است.
 
بسیاری از شرکت ها با وجود تمهیدات در نظر گرفته شده، برای حفاظت از سلامت کارکنان از شرکت در کنگره جهانی موبایل انصراف داده اند.
 
طبق آمارهای لحظه ای تا کنون بیش از 40 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و 910 نفر جان خود را از دست داده اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.