تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 10, 2020
15:13 دوشنبه، 21ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108711

پس از تعطیلی به دلیل شیوع کرونا؛ «فاکسکان» فعالیت خود در چین را از سرگرفت

 
 
شرکت فاکسکان تولید کننده بخشی از محصولات اپل، فعالیت خود را در چین از سر گرفت. این شرکت از کارگران خواسته از ماسک استفاده کنند و درجه حرارت بدن آنها اندازه گیری می شود.
 
 به نقل از رویترز، شرکت تایوانی فاکسکان اجازه یافته تا فعالیت در کارخانه شهر ژنگجو واقع در شمال چین را دوباره از سر گیرد. 
 
این کارخانه که دستگاه های الکترونیکی از جمله آیفون و آی پد را می سازد، به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود. این درحالی است که ۱۶ هزار نفر یا کمتر از ۱۰ درصد نیروی کار فاکسکان در این کارخانه مستقر هستند و اکنون دوباره به سر کار خود بازگشته اند.
 
یکی از افراد آشنا به این امر فاش کرده مدیران ارشد اجرایی این شرکت مذاکراتی طولانی و جدی با مقامات چین داشته اند تا تولید در بخش های دیگر چین نیز از سر گرفته شود.
 
فاکسکان همچنان مذاکره با مقامات چین را ادامه داده تا تولید در کارخانه های کلیدی این شرکت در شهرهای شنژن و کانشان را از سرگیرد.
 
در همین راستا هزاران نفر از کارگران فاکسکان به سر کار خود بازگشته اند. از کارگران خواسته شده از ماسک استفاده کنند و همچنین درجه حرارت بدن کارگران نیز کنترل شود.
 
این درحالی است که تاخیر در شروع دوباره فعالیت در فاکسکان روی زنجیره ذخایر و محموله های موبایلی که برای مشتریان بارگیری می شود تاثیر می گذارد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.