تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

گوشی

February 10, 2020
15:16 دوشنبه، 21ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108712

رونمایی از گوشی نسل پنجم اوپو در کنگره جهانی موبایل

 
در شرایطی که برخی غول‌های دنیای تلفن همراه از شرکت در کنگره جهانی موبایل کنار کشیده اند، شرکت چینی اوپو گوشی نسل پنجم خود موسوم به فایند ایکس ۲ را در این کنگره عرضه می‌کند.
 
 
 به نقل از اسلش گیر، این گوشی یکی از اولین گوشی‌های دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵ است و لذا از استاندارد مخابراتی نسل پنجم پشتیبانی می‌کند.
 
در گوشی یادشده تراشه جدیدی از سونی مورد استفاده قرار گرفته که کیفیت لنزهای عکاسی گوشی فایند ایکس ۲ را افزایش می‌دهد. گفته می‌شود دقت نمایشگر این گوشی به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. اما در این زمینه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. همچنین نمایشگر گوشی مذکور از نوع OLED است.
 
این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با دقت ۱۴۴۰ در ۳۱۶۰ پیکسل بوده و دقت دوربین اصلی سه گانه آن ۴۸، ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی گوشی یادشده ۳۲ مگاپیکسل دقت دارد. ۱۲ گیگابایت رم و باتری ۴۰۶۵ میلی آمپری از جمله دیگر قابلیت‌های گوشی یادشده است.
 
حافظه داخلی گوشی یادشده هم ۲۵۶ گیگابایت اعلام شده است. ضبط ویدئو با این گوشی با دقت ۳۰ فریم در ثانیه و باکیفیت ۲۱۶۰ پیکسل صورت می‌گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.