تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

February 11, 2020
12:09 سه شنبه، 22ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108720

مایکروسافت آفیس با طراحی جدید برای کاربران iOS عرضه شد

 
 
شرکت مایکروسافت ساعاتی پیش، بروزرسانی جدیدی را برای سه اپلیکیشن پرطرفدار مجموعه آفیس خود منتشر کرد که منجر به عملکرد سریع‌تر و بهتر این برنامه‌ها در پلتفرم‌های iOS و آیپد اواس شده است.
 
با دریافت این آپدیت که در نسخه 2.34 به دست کاربران خواهد رسید، شاهد طراحی جدید اپلیکیشن‌های محبوب مجموعه آفیس خواهیم بود و به گفته مایکروسافت، کاربران می‌توانند بسیاری راحت‌تر از گذشته از این برنامه‌ها استفاده کنند.
 
عرضه این بروزرسانی از سوی مایکروسافت نشان داد که این شرکت توجه ویژه‌ای به کاربران پلتفرم‌های مختلف که از آفیس استفاده می‌کنند، دارد و سعی کرده تا در حد امکان، قابلیت‌های جدیدی را برای کار روی فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت بدون نیاز به لپ‌تاپ، تبلت و یا هرگونه سیستم دیگری فراهم کند.
 
 
اگرچه تغییرات جدیدی را در این سه برنامه شاهد هستیم، اما به نظر می‌رسد که سهم اکسل در این میان بیشتر است. به گفته مایکروسافت، عملکرد تابع XLOOKUP که جزو عملکردهای پرکاربرد به حساب می‌آید، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا دیتای سلول‌ها را پیدا کنند.
 
همچنین، دارندگان دستگاه‌های iOS و آیپد اواس که آفیس خود را به این نسخه جدید بروزرسانی کنند، قادر خواهند بود تا به طور مستقیم و از طریق ایمیل، به کامنت‌ها پاسخ بدهند. همچنین، Alt Text pane نیز برورزرسانی شده که به لطف آن، کابران می‌توانند دسترسی راحت‌تر به محتواهای غیرمتنی را از طریق اضافه کردن کپشن‌ها در یک فیلد توضیح، فراهم کنند.
 
این بروزرسانی هم اکنون در اپ استور قابل دانلود است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.