اپراتورها

تلفن همراه

February 12, 2020
10:59 چهارشنبه، 23ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108738

بیش از نیمی از شبکه رایتل در گیلان پایدار است

با تلاش شبانه‌روزی، بیش از 60 درصد شبکه رایتل در استان گیلان پایدار و تلاش برای پایداری کامل ادامه دارد.
 
 به دنبال بارش برف سنگین در استان گیلان که از دوشنبه شب آغاز و موجب وقوع بحران و قطع برق سراسری در بخش بزرگی از این استان شده است، واحدهای مختلف عملیات نگهداری شبکه رایتل از دقایق اولیه با بسیج گسترده امکانات در گیلان و بهره‌گیری از تجهیزات و نیروهای استان‌های مجاور، نسبت به برق‌رسانی اضطراری به سایت‌ها و تامین حداقل پوشش ارتباطی در شهرهای حادثه دیده را آغاز کرده‌اند.
 
در این عملیات که با انسداد راه‌های ارتباطی و تداوم بارش برف و وزش تند باد، همراه بوده است پرسنل فنی، ژنراتورهای سیار برق و سوخت از استان‌های تهران، مازندران، البرز، اردبیل، زنجان، قزوین به منطقه اعزام شدند.
 
همچنین با توجه به نیاز گسترده به تجهیزات، هماهنگی جهت ارسال هوایی امکانات و نیروها از استان‌های خوزستان و خراسان نیز انجام شده و با اخذ مجوزهای تردد از اداره کل فناوری اطلاعات استان و ستاد بحران، با بهره‌گیری از خودروهای شاسی بلند، جهت دسترسی به مناطق بحران زده نیز اقدام شده است.
 
شایان ذکر است که تاکنون از مجموع 53 شهر تحت پوشش شبکه رایتل در استان گیلان، بیش از 60 درصد مناطق به وضعیت عادی باز گشته‌اند. همچنین برق بیش از 60 درصد سایت‌های شبکه در شهر رشت متصل و در شش شهر دیگر نیز حداقل پوشش برقرار شده است.
 
 تلاش پرسنل حاضر در منطقه و عوامل متخصص پشتیبانی در تهران جهت برقراری ارتباطات سایر مناطق بصورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.