رسانه‌های اجتماعی

FTC به دنبال بررسی قوانین بازاریابی توسط اینفلوئنسرهاست

 
براساس بیانیه‌ای که امروز توسط کمیسیون تجارت فدرال منتشر شد، خدمات بازاریابی اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی باید با قوانین و مجازات‌های مالی ایجاد شود.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این کمیسیون با 5 رای موافق در مقابل هیچ رای مخالف به این موضوع رای داده‌است تا یک اعلامیه ثبت فدرال را تایید کند و خواستار نظرات عمومی در مورد سوالات مربوط به این موضوع شود که آیا راهنماهای تخصصی برای تبلیغات به ویژه در حوزه اینفلوئنسر مارکتینگ نیاز به بروز رسانی دارند یا خیر؟
 
Chopra در این باره گفته: شرکت‌ها تبلیغات خود را با پرداخت به یک influencer برای تظاهر به اینکه تایید یا بازبینی شان توسط یک رابطه مالی مخدوش نشده است، انجام می‌دهد. در حالی که زمانی که یک رابطه بین یک فروشنده و فروشنده یک محصول تبلیغ وجود دارد که می‌تواند بر وزن و اعتبار تایید تاثیر بگذارد، ارتباط مالی باید به وضوح و واضح فاش شود.
 

​​