تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 15, 2020
11:37 شنبه، 26ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108832

SAP تا سال 2040 از پلتفرم سازمانی خود پشتیبانی می‌کند

شرکت SAP تصمیمات گسترده‌ای ‘گرفته است تا مشتریان خود را از نرم افزار سنتی برنامه ریزی منابع انسانی (ERP) خود که با نام Business Suite 7 شناخه می‌شود، به پلتفرم مدرن و پیشرفته S/4HANA انتقال دهد.
این شرکت برای آنکه کاربران سازمانی را مطمئن کند که این پلتفرم تمام نیازهای آن‌ها را برای دوره زمانی طولانی پاسخ می‌دهد امروز اعلام کرد تا سال 2040 میلادی از S/4HANA پشتیبانی خواهد کرد. این مسئله به این معنی خواهد بود که اگر کسب و کارها فعالیت‌های خود را امروز به سیستم جدید انتقال دهند، تا دو دهه آینده نیاز به تغییر اساسی و استفاده از پتلفرم جدید نخواهند داشت.
«جاشوا گرینبام» از مرکز «مشاوره اپلیکیشن‌های سازمانی» در این خصوص گفت: «این همان چیزی است که شما به عنوان یک سازمان باید انتظار داشته باشید. در ابتدای چرخه جذب می‌خواهید اطمینان کامل به دست آورید که می‌توانید سرمایه گذاری خود را برای 20 سال آینده ادامه دهید و این پلتفرم اطمینان یاد شده را به شما می‌دهد.»
 
 
«کریستین کلِین» مدیرعامل شرکت SAP در این خصوص گفت شرکت‌ها و سازمان‌ها علاقه‌مند هستند تا فعالیت‌های خود را به پلتفرم S/4HANA انتقال دهند. ولی در این میان برخی شرکت‌های بزرگ به او توضیح داده‌اند که نمی‌خواهند پشتیبانی از این پلتفرم سال 2025 میلادی پایان یابد. شرکت SAP پیش از این گفته بود سال 2025 این پلتفرم را کنار می‌گذارد.
کلین در این خصوص گفت:‌ «این اتفاق برای این شرکت‌ها فقط محدود به توسعه فناوری نمی‌شود. باید توجه داشت تطبیق فعالیت‌های کاری با یک پلتفرم جدید فرآیند طولانی است و سازگاری با نیازهای مشتریان در دنیای دیجیتال حرف اول را می‌زند.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.