اپراتورها

تلفن همراه

February 17, 2020
17:16 دوشنبه، 28ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108946

امکان تعمیر مودم‌های خارج از گارانتی، توسط ایرانسل فراهم شد

ایرانسل امکان تعمیر مودم‌هایی که دورۀ ضمانت آنها به پایان رسیده است را برای مشترکان خود فراهم کرد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به منظور ارتقای سطح مشتری‌مداری و خدمات پس از فروش، ایرانسل با همکاری شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم، به مشترکانی که مودم‌هایشان به هر دلیلی با مشکلی رو به رو شده و دورۀ ضمانت مودم به پایان رسیده است، خدمات تعمیر مودم ارائه می‌دهد.
 
بررسی و ثبت درخواست تعمیر مودم، از طریق تماس با شماره 600 از خطوط ایرانسلی و یا 09366000000 از سایر خطوط امکان‌پذیر است. پس از تماس مشترک و ارائه مشخصات و شرح خلاصه مشکل، کارشناسان، طریقه ارسال مودم معیوب (پستی یا حضوری)، روند بازگشت مودم تعمیر شده و شماره پذیرش ثبت شده را به مشترک اعلام می‌کنند. این اطلاعات از طریق پیامک نیز برای مشترک ارسال می‌شود تا مشترک بتواند در هر زمان با مراجعه به لینک ارائه شده، وضعیت سفارش خود را مشاهده کند.
 
شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم پس از دریافت مودم و برآورد هزینه تعمیر، پیش از شروع تعمیر مودم، هزینه‌های لازم را به مشترک اعلام می‌کند و پس از تأیید، تعمیر مودم آغاز می‌شود. در صورت عدم تأیید هزینه برآورد شده، مودم یا از طریق پست برای مشترک بازگردانده خواهد شد (با پرداخت هزینه پستی) یا مشترک می‌تواند با مراجعه حضوری (بدون پرداخت هزینه) مودم را دریافت کند.
 
ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و بزرگترین اپراتور دیتای ایران و همچنین به عنوان تنها اپراتوری که توانسته است جایزه مدیریت موفق ملی در انقلاب چهارم صنعتی را از آن خود کند، همواره سعی دارد تا با ارائه خدمات نوین، بالاترین حد رضایت مشترکان خود را جلب کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.