تلفن همراه

گوشی

February 18, 2020
11:27 سه شنبه، 29ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108966

هواوی گوشی تاشدنی Mate XS را در کنفرانس مجازی MWC 2020 معرفی می‌کند

 
لغو شدن کنفرانس MWC به دلیل ویروس کرونا نتوانست تا شرکت‌ها را از برگزاری برنامه‌های رونمایی خود یا کنفرانس‌هایشان منصرف کند حال بسیاری از آنان تصمیم گرفته‌اند با کمک فناوری و به صورت مجازی محصولات خود را معرفی کنند یا کنفرانس‌های خود را برگزار کنند.
 
به گزارش RS.NEWS هواوی نیز در این میان اعلام کرده است کنفرانس خود را روز ۲۴ فوریه در بارسلونای اسپانیا به‌صورت مجازی برگزار خواهد کرد. قبل از آن شرکت سونی هم اعلام کرده بود که کنفرانسش را به‌صورت آنلاین برگزار خواهد کرد.در چنین شرایطی لازم نیست شما حما به بارسلون سفر کرده باشید تا بتوانید در کنفرانس‌های برندهای مطرح دنیا شرکت کنید، می‌توانید در خانه بنشینید و از تمامی آنها لذت ببرید.
 
براساس این گزارش، قرار است هواوی برخلاف گوشی MateX، از گوشی تاشدنی Mate XS درحین برگزاری این کنفرانس مجازی، رونمایی کند.براین اساس این بار قرار است واقعا با یک گوشی تاشدنی طرف باشیم. 
 
از آنجایی که هنوز اطلاعات زیادی از گوشی هواوی در دست نیست؛ این گوشی می‌تواند مانند آنچه رقبا ساختند عمل کند یا می‌تواند نسخه جدیدی از میت ایکس باشد که فقط نامش عوض شده است.
 
ریچارد یو، مدیرعامل کمپانی هواوی، سال گذشته اشاره کرد میت ایکس اس با مقاومت بالاتر، لولای محکم‌تر، ابعاد کوچک‌تر و پردازنده قدرتمندتر Kirin 990 5G عرضه خواهد شد.
 
علاوه بر این توضیحات مدیرعامل هواوی، در جدیدترین خبرهای منتشر شده درباره این محصول،  اعلام شده نسل جدید فناوری شارژ سریع هواوی (از نوع ۶۵ واتی) در این گوشی استفاده خواهد شد. طبق گزارش‌ها، سرِ شارژر ۶۵ واتی هواوی، تنها ۹۲ گرم وزن دارد که به مراتب کم‌تر از وزن ۱۶۰ گرمی شارژر ۶۵ واتی درHuawei MateBook 14 2020 است. از سوی دیگر، جزئیات منتشر شده در انجمن توسعه‌دهندگان XDA حکایت از آن دارد که گوشی هوشمند جدید هواوی، با موفقیت تأییدیه رگولاتوری چین یعنی CCC را دریافت کرده است. این تأییدیه که برای محصولی با کد TAH-AN00m به ثبت رسیده، به معنی پشتیبانی از فناوری 5G و قابلیت شارژ سریع ۶۵ واتی است.
 
پیش از این نیز دو شرکت بزرگ شانس خود را برای معرفی دوباره گوشی‌های تاشدنی با طراحی جدید امتحان کردند. سامسونگ و موتورولا اخیرا گوشی‌های گلکسی Z فلیپ و موتو ریزر فلیپ را رونمایی کردند. البته هر دو گوشی نیز در گذشتن از تست‌های مقاومت شکست خوردند. با این وجود گوشی سامسونگ مقاوم‌تر از گوشی موتورولا ظاهر شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.