تلفن همراه

گوشی

February 18, 2020
16:16 سه شنبه، 29ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108979

آنر به‌دنبال لغو MWC 2020 تاریخ رویداد جدیدش را اعلام کرد

در پی لغو برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل به‌دلیل نگرانی‌های ناشی از بحران ویروس کرونا، آنر جزئیات رویداد جایگزین خود را اعلام کرد.
 
 
 
کنگره‌ی جهانی موبایل هرساله در شهر بارسلون برگزار می‌شود و در آن، شرکت‌های مطرح دنیای موبایل محصولات بسیاری معرفی می‌کنند؛ اما امسال به‌دلیل بحران ویروس مرگ‌بار کرونا و نگرانی از گسترش آن، اوضاع به گونه‌ی دیگر رقم خورده است. با لغو برگزاری این نمایشگاه، شرکت‌هایی که قصد داشتند محصولاتشان را در این رویداد بزرگ جهانی معرفی کنند، یک‌به‌یک تاریخ جدیدی برای معرفی آخرین دستاوردهای خود اعلام می‌کنند. آنر، شرکت زیرمجموعه‌ی هواوی، آخرین شرکتی محسوب می‌شود که تاریخ رویداد جایگزینش را اعلام کرده است. گویا آنر تصمیم گرفته است تاریخ برگزاری رویدادش را همان ۲۴ فوریه (۵ اسفند) نگه دارد؛ اما نحوه‌ی برگزاری تغییر خواهد کرد و رویداد به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
 
بنابه گزارش‌ها، آن این رویداد را به‌طور زنده از چندین پلتفرم اجتماعی ازجمله فیسبوک، یوتیوب، توییتر و وب‌سایت رسمی‌اش استریم می‌کند. تا این لحظه، اطلاعات رسمی از محصولات نهایی حاضر در این رویداد در دست نیست و آنر فقط به ذکر این نکته بسنده کرده است که در این رویداد، از «آخرین محصولات و فناوری‌های خود» پرده‌برداری خواهد کرد.
 
شایعاتی درباره‌ی معرفی نسخه‌ی جهانی Honor V30 در این رویداد شنیده می‌شود؛ اما باتوجه‌به سابقه‌ی قبلی آنر، احتمال معرفی این گوشی آنر در رویداد مذکور اندک است. آنر سال گذشته در بارسلون، حالت گیمینگ پلاس را برای بهبود عملکرد گوشی‌هایش حین اجرای بازی و برخی پیشرفت‌های نرم‌افزاری رونمایی کرده بود.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های آنر در رویداد یادشده، باید تا زمان برگزاری آن در روز دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده منتظر بمانیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.