اپراتورها

تلفن همراه

February 19, 2020
16:49 چهارشنبه، 30ام بهمنماه 1398
کد خبر: 109019

مدیرعامل شرکت مخابرات خبر داد: شاخص های پشتیبانی و پاسخگویی امور مشتریان بهبود یافت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بهبود وضعیت سیستم پاسخگویی و پشتیبانی مشترکان در مراکز تماس ۲۰۲۰ و ۲۰۱۰ خبر داد و گفت: بر اساس برنامه عملیاتی شرکت، میانگین زمان انتظار، کاهش زمان حل مشکل در اولین تماس ، و سطح خدمات مراکز پاسخگویی شرکت مخابرات ایران نسبت به ابتدای سال جاری افزایش ، و نرخ از دست رفتن تماس به میزان قابل توجهی کاهش یافته است . 
 صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز تماس مشتریان شرکت مخابرات یا همان ۲۰۲۰ و ۲۰۱۰، در اولویت برنامه های سال جاری قرار داشت و با اقدامات انجام شده،شاخص نرخ از دست رفتن تماس مشتریان که هدف رسیدن به کمتر از ۵ درصد بود، محقق شده و در دی ماه ۱۳۹۸ به ۳ درصد رسیده است.
 
سیدمجید صدری با اعلام اینکه روند میانگین زمان انتظار و درصد حل مشکل در اولین تماس ۲۰۲۰ نیز نسبت به گذشته کاهش یافته است ، افزود: میانگین زمان انتظار در کل کشور به زیر ۳۰ ثانیه و در تهران به ۵۵ ثانیه رسیده است که نسبت به قبل کیفیت چندین برابری را شاهد هستیم . ضمن اینکه سطح سرویس این مراکز به استاندارد جهانی ۸۰ درصد رسیده است . 
 
وی افزود: در تلاش هستیم در حوزه سرویس های تجاری ، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواست‌های مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم، به نحوی که در نتیجه اقدامات انجام شده شاخص NPS، یا همان (شاخص خالص ترویج کنندگان) که یکی از مهمترین معیارها در اندازه گیری میزان وفاداری به برند است، در یک سال و نیم گذشته روند افزایشی داشته است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه روزانه در این دو مرکزبه بیش از ۱۰۵ هزار تماس مشتریان پاسخ داده می شود ،گفت :هدف شرکت مخابرات ایران رضایت مندی حداکثری مشتریان و افزایش حفظ و وفاداری آنان به این شرکت و خدمات آن است لذا به این منظور علاوه بر کانا لهای تلفنی ارتباط با مشتریان ، کانالهای دیگر مانند ارتباط از طریق پرتال این شرکت و دیگر شبکه های ارتباطی نیز فراهم شده است .
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.