تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 20, 2020
12:13 پنجشنبه، 1ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109032

فاند پونه جایگزین هدیه نوروزی کافه بازار، دیوار و بلد

کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان به یاد درگذشتگان پرواز اوکراینی
 
 
پونه نام کمک‌هزینه تحصیلی است که سه شرکت زیر مجموعه هولدینگ هزاردستان به یاد قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی به ۱۷۶ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف و تهران اهدا می‌کنند.
 
بیش از چهل روز از فاجعه هواپیمای اوکراینی می‌گذرد و مرگ تلخ ۱۷۶ قربانی این حادثه، همه مردم از جمله اهالی شرکت‌های دانش‌بنیان ایران را عزادار کرد. ۵۲ نفر از مسافران این پرواز، از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان ممتاز دانشگاه‌های ایران بودند؛ از جمله ۱۶نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران، ۱۴ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و چندین تن از بستگان و دوستان همکاران مجموعه‌های کافه‌بازار، دیوار، بلد و هولدینگ هزاردستان.
 
سه شرکت کافه‌بازار، دیوار و نقشه و مسیریاب بلد ضمن همدردی با خانواده قربانیان در اقدامی مشترک قصد دارند به جای ارسال عیدی نوروزی به شرکت‌های همکار، با همیاری شماری از  کارکنان داوطلب در این مجموعه‌ها، به یاد قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی به ۱۷۶ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های شریف و تهران کمک‌هزینه تحصیلی اهدا کنند.
 
نام این فاند پونه است که به یاد و خاطره پونه گرجی، همکار سابق کافه‌بازار، نام‌گذاری شده است. بنیاد حامیان شریف و بنیاد عام المنفعه حامی‌گران دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان رابط هولدینگ هزاردستان، دانشجویان واجد شرایط دریافت این کمک‌هزینه تحصیلی را معرفی می‌کنند و یک سال به صورت ماهانه به حساب هر یک از آنها مبلغ مشخصی واریز می‌شود.
 
سایر کسب و کارهای آنلاین در صورت تمایل می‌توانند با تماس با دو نهاد فوق در دانشگاه‌های شریف و تهران از دانشجویان بیشتری حمایت کنند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.