تلفن همراه

گوشی

February 21, 2020
12:20 جمعه، 2ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109046

گوشی جدید سونی اکسپریا L4 مجهز به دوربین سه‌گانه و باتری قوی معرفی شد

 
 
سونی ساعاتی پیش عضوی جدید تحت عنوان اکسپریا L4 را به خانواده گوشی‌های ارزان‌قیمت خود اضافه کرد.
 
محصولی که از لحاظ ظاهری و طراحی، شباهت زیادی به مدل اکسپریا 1 دارد و علاوه بر مجهز بودن به دوربین سه گانه، از نمایشگری با نسبت ابعاد 21:9 و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قسمت کناری بدنه نیز بهره می‌برد.
 
و اما در خصوص دیگر مشخصات اکسپریا L4 باید گفت که این اسمارت فون از نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد  21:9 برخوردار است که آن را از لحاظ قدی، بلندتر از مدل قبلی متعلق به این خانواده یعنی اکسپریا L3 نشان می‌دهد.
 
نمایشگر کشیده این گوشی، امکان کار بهتر با دو اپلیکیشن به طور همزمان را در حالت افقی برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین این گوشی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی واید مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز، یک سنسور 5 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمیق بهره می‌برد. در قسمت جلویی و برای علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.
 
توان پردازشی اکسپریا L4 از طریق چیپست هلیو پی22 شرکت مدیاک تامین می‌شود که یک رم 3 گیگابایتی نیز به این چیپست، کمک می‌کند. حافظه داخلی این گوشی برابر با 64 گیگابایت عنوان شده است.
 
اکسپریا L4 به یک باتری 3580 میلی‌آمپری مجهز شده که در مقایسه با باتری 3300 مدل قبلی، 280 میلی‌آمپر به ظرفیت آن اضافه شده است. همچین این گوشی از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد. در این گوشی خوشبختانه ورودی 3.5 میلیمتری هدفون حفظ شده است.
 
قرار است اکسپریا L4 در رنگ‌های مشکی و آبی و در طی هفته‌های آتی به بازار عرضه شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.