اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

February 23, 2020
14:39 یکشنبه، 4ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109126

سامانه نت سنج پلاس ارزیابی اپراتورها را درمحلات انجام می‌دهد

معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه عملکرد سامانه نت سنج پلاس سال آینده افزایش می یابد، گفت: ۶ ماه دیگر این سامانه ارتقاء خواهد یافت و ارزیابی‌های آن براساس مناطق و محلات خواهد بود.
 
 
 
 
حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه اطلاعات سامانه نت سنج پلاس محله محور می شود ،گفت: بنا داریم به سمت جزئی‌تر کردن اطلاعات اپراتور‌ها بپردازیم . فاز بعدی در سامانه نت سنج پلاس این است که تا  ۶ ماه دیگر اطلاعات از نظر کیفیت و خدمات براساس مناطق و محلات انجام شود.
 
* اجزای کیفیت اپراتور‌ها با شاخص استاندارد در سامانه مشخص است
 
وی افزود: یکی از ویژگی‌های این سامانه این است که نظرات مردم به صورت نموداری در سایت در اختیار آنها قرار دارد زیرا اجزای کیفیت اپراتور‌ها مشخص شده و فرمول و شاخص آن استاندارد است.
 
* گزارشات مردمی طبق داده‌های آماری در سامانه منتشر می‌شود
 
فلاح جوشقانی تصریح کرد: نزدیک به یکسال و نیم است گزارشات مردمی را هفتگی در سایت می گذاشتیم اما با راه اندازی این سامانه دیگر این توانایی وجود دارد که اطلاعات و گزارشات مردمی جمع بندی شده و طبق داده های آماری در سامانه منتشر می‌شود.این در حالی است که تا قبل از طراحی سامانه نت سنج پلاس مردم از طریق تلفن ۱۹۵ انتقادات و شکایات خود را اعلام می‌کردند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.