اپراتورها

تلفن همراه

February 24, 2020
14:39 دوشنبه، 5ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109161

کد دستوری ستاره یک مربع برای ایرانسلی‌ها هم فعال شد

 
مشترکان ایرانسل برای خرید شارژ و پرداخت صورتحساب‌های تلفن همراه خود می‌توانند از کد دستوری *1#  استفاده کنند.
 
 کد دستوری *1# از جمله کدهای دستوری است که تا کنون همراه اول بسیاری از خدمات خود از قبیل فروش شارژ، اینترنت و پرداخت قبوض را از طریق آن به مشترکان خود ارائه می‌داد. حال قرار است مشترکان ایرانسل نیز از طریق این کد دستوری بتوانند از خدمات اپراتور خود استفاده کنند.
 
محمد جواد صدوقی مدیرعامل ستاره اول در گفت‌وگو با پیوست در این مورد گفت: «از بهمن ماه امسال تمامی مشترکان ایرانسل نیز همچون مشترکان همراه اول می توانند از کد دستوری ستاره اول ‌استفاده کنند.»
 
صدوقی با اشار به چالش‌های بکارگیری کد دستوری *1#  در ایرانسل اعلام کرد: «مشکل عمده اینجا بود که ایرانسل، ستاره اول را به شکل یک شرکت مستقل از همراه اول نمی‌دید از همین رو توجیه ایرانسل در این زمینه زمان و انرژی زیادی را از ما گرفت.»
 
او ادامه داد: «برای اینکه بتوانیم مدیران ایرانسل را برای ارائه این سرویس و این کد به مشترکانشان راضی کنیم در تمام زمینه‌ها به آنها اطمینان کافی دادیم و آنها را به این باور رساندیم که هدف ستاره اول ابتدا ارائه خدماتی جامع و کامل به کاربر است.»
 
در حال حاضر کد دستوری ستاره یک مربع یکی از  بیشترین کدهای دستوری است که در میان مشترکان همراه اول کاربرد را دارد.
 
صدوقی با اعلام اینکه در تلاش برای اضافه کردن مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه برای استفاده از این کد دستوری هستند گفت: «در تلاش هستیم با رایتل هم به عنوان سومین اپراتور سراسری کشور به توافق برسیم که در صورت حصول این توافق عملا *1# اولین کد دستوری خواهد بود که در سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل به صورت یکسان برای تمامی مشترکان تلفن همراه کشور کاربرد خواهد داشت.»
 
ستاره یک مربع کد دستوری است که مشترکان تلفن همراه می‌توانند با شماره‌گیری آن از تمامی سرویس‌های اپراتورهای خود که به صورت آنلاین ارائه می‌شود مانند خرید شارژ، پرداخت قبوض یا شارژ اینترنت و سایر خدمات بهره‌مند شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.