اپراتورها

تلفن همراه

February 29, 2020
11:42 شنبه، 10ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109307

توافق با اپراتورها برای همکاری/اکتفا به دانش امروز ما را از پیشرفت باز می‌دارد

 
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از مذاکرات این پژوهشگاه با اپراتورها برای همکاری خبر داد و گفت: در حال حاضر در مرحله توافق با اپراتورها هستیم.
 
 وحید یزدانیان با تبریک چهل و نهمین سالگرد تاسیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بخش ICT بخشی است که نیازمند به‌روز بودن است. ما در زمینه‌ای فعالیت می‌کنیم که هر روز شاهد دستاوردهای جدید و نوآوری‌های جدید و افزایش توجه مردم و تقاضای مردم به خدمات جدید در این فناوری هستیم.
 
وی افزود: اگر بخواهیم به تقاضای مردم پاسخگو باشیم، به توجه به نوآوری، خلاقیت و پژوهش نیازمندیم. توجه به موارد ذکر شده، تضمین‌کننده پایداری و کیفیت خدمات، استمرار نوآوری در عرصه ارائه خدمات به مردم است. نظام اصلی پشتیبان فعالیت‌های عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه‌های مختلف ارتباطات، فضا، پست و فناوری اطلاعات، نظام پژوهش است.
 
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که هدف اصلی وی، ارتقای فعالیت‌های پژوهشگاه به لحاظ کمی و کیفی است، افزود: یکی از سرفصل‌های این هدف، توسعه ارتباط با شرکت‌ها و سازمان‌های بخش ICT است. سعی کردیم ارتباط ها را از حالت اقتضایی خارج کنیم و ارتباط ها پایدار و نظام‌مند باشد. شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت پست جمهوری اسلامی از نهادهایی هستند که با آن‌ها همکاری داریم. با اپراتورها هم مذاکراتی را انجام دادیم و در مرحله توافق با آن‌ها هستیم.
 
یزدانیان در پاسخ به پرسشی درباره این‌که چند درصد برنامه‌های وی تحقق یافته، گفت: دقیقا نمی‌توانم درصد را مشخص کنم، ولی بیش از ۷۰ درصد برنامه‌هایی که مد نظر بوده، محقق شده است.
 
وی با تاکید بر اهمیت جایگاه پژوهشگران گفت: پژوهشگاه بدون پژوهشگران خود معنی ندارد. توجه به منابع انسانی بسیار مهم است. در کنار اعضای هیئت علمی و پژوهشگران، کارمندان مختلفی هم در بخش‌های ستادی مالی اداری حضور دارند و مجموعه برهم‌نهی این توانمندی‌ها است که ما را برای رسیدن به اهدافمان یاری می‌کند. ان شاءالله با تلاش و کوشش همکاران ما شاهد رشد جایگاه پژوهشگاه در مجموعه خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهیم بود.
 
یزدانیان در پایان بیان کرد: ICT موضوعی است که مدام در حال تغییر است. اگر بخواهیم به دانشی که امروز داریم اکتفا کنیم، ما را از پیشرفت و تعالی باز خواهد داشت و شاید در برخی زمینه‌ها هم این اتفاق افتاده باشد و ما عقب‌ماندگی‌هایی را به لحاظ دانشی نسبت به فعالان بخش ICT، بخش خصوصی و دانشگاه داشته باشیم که باید با تلاش و کوشش بر این موضوع غلبه کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.