تلفن همراه

گوشی

March 1, 2020
11:44 یکشنبه، 11ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109352

افشای مشخصات و رندرهای گلکسی A41 پیش از رونمایی

 
 
گلکسی A41 از دوربین های اصلی و سلفی قدرتمندی بهره برده و با چیپست هلیو عرضه می شود.
 
این گوشی یکی دیگر از میان رده های سامسونگ است که با هدف تسخیر بازارهای اقتصادی از جمله هند به بازار عرضه خواهد شد. اطلاعات و رندرهای این گوشی هم مثل گلکسی A11 پیش از رونمایی رسمی افشا شده اند.
 
گلکسی A41 از نمایشگر اینفینیتی با بریدگی U شکل بهره خواهد بهره که قطر آن ۶ یا ۶.۱ اینچ است. درون بریدگی این پنل دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی تعبیه شده که نوید ثبت تصاویر با کیفیتی را می دهد. بر اساس داده های گیکبنچ این گوشی به چیپست هلیو P65 و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود.
 
 
در پنل پشتی هم شاهد دوربین سه گانه ای هستیم که انتظار می رود سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در آن نقش اصلی را ایفا کند. همانطور که در رندر می بیند در این پنل خبری از اسکنر اثر انگشت فیزیکی نیست بنابراین یا از حسگر اپتیکال زیر نمایشگر استفاده شده و یا کره ای‌ها به احراز هویت بیومتریک بسنده کرده اند که البته اولی محتمل تر است چرا که در سری گلکسی A50 هم از همین رویکرد استفاده شده است.
 
در این رندرها می بینیم که کلید کنترل صدا و پاور در سمت راست قرار گرفته اند در حالی که اسلات سیم کارت روی لبه سمت چپ تعبیه شده است. لبه پایینی میزبان درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلیمتری، اسپیکر و میکروفون اصلی است و در لبه بالایی تنها میکروفون ثانویه جاخوش کرده است.

به گفته منابع آگاه ضخامت گلکسی A41 بدون در نظر گرفتن برجستگی دوربین سه گانه از ۷.۹ میلیمتر فراتر نمی رود. از دیگر ویژگی های احتمالی این موبایل می توان به اندروید ۱۰، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی اشاره کرد. درباره تاریخ عرضه و قیمت گلکسی A41 هنوز حرفی به میان نیامده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.