تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 2, 2020
11:44 دوشنبه، 12ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109380

آغاز ثبت نام نمایشگاه اینوتکس 2020

 
 
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این مجموعه نهمین نمایشگاه اینوتکس را سال آینده طی روزهای 18 تا 21 خردادماه برگزار می‌کند. اینوتکس 2020 با حضور «شرکت‌های فناور»، «استارتاپ‌ها»، «شتابدهند‌ها و مراکز رشد»، «منتورها و مشاوران»، «مخترعان»، «پارک‎های فناوری»، «دانشگاه‌ها»، «صندوق‌های جسورانه و سرمایه‌گذارن»، «ارائه‌کنندگان فضای کار اشتراکی»، «ارائه دهندگان خدمات تجاری‌سازی»، «برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی»، «کارگزاران تبادل (بروکرهای) فناوری» و «رسانه‌های استارتاپی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
 
نمایشگاه اینوتکس با اهداف اصلی «توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست­بوم نوآوری و فناوری»، «جذب سرمایه برای استارتاپ­ها و شرکت­ها و نیز معرفی فرصت­های نوین سرمایه­گذاری» و «شبکه‌سازی بین‌المللی و تولید محتوای ناب آموزشی» برگزار می‌شود و محلی برای گردهمایی کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای ملاقات متخصصین و کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه گذاران، مخترعان و سیاست گذاران است. این نمایشگاه بر سه حوزه «هوشمند‌سازی»، «دیجیتال»، و «توسعه پایدار» تمرکز می‌کند. افراد و شرکت‌های حاضر در اینوتکس، امکان ارتباط رودررو با نقش‌آفرینان موثر زیست‌بوم نوآوری و فناوری از قبیل کارآفرینان، مسئولان دولتی و چندین هزار نفر بازدیدکننده خواهند داشت و در مرکز توجه آنها و رسانه‌ها قرار می‌گیرند. اطلاع از آخرین تغییرات نوآوری منطقه، آموزش آخرین استراتژی‌های کارآفرینی با حضور فعال کارشناسان و صاحب‌نظران ملی و بین‌المللی، یافتن بازار جدید برای محصولات و خدمات، با توجه به حضور هزاران بازدیدکننده و کشف فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف فناوری و نوآوری برای سرمایه‌گذاران و نیز جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌ها، از دیگر فرصت‌هایی است که برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اینوتکس وجود دارد.
 
پیش‌بینی‌های انجام شده و با توجه به آمار سال‌های گذشته، بیش از 18000 نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد. بیش از 500 شرکت‌، استارتاپ، سرمایه‌گذار و … در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت. بیش از 600 جلسه B2B و بیش از 20 پیش رویداد و رویداد برگزار خواهد شد.
 
در این دوره، نمایشگاه اینوتکس به جز شرکت‎ها و استارتاپ‌ها و …، میزبان بخش‌های مختلفی اعم از «ایرانیان مقیم خارج از کشور»، «پاویون فن‌بازار (Reverse Expo)»، «بخش بازی‌سازها»، «ستادهای توسعه فناوری»، «طرح‌های کلان ملی فناوری»، «بخش ویژه نمایش فناوری» و … خواهد بود که هریک نمایانگر قدرت علمی دانشمندان و کارآفرینان ایرانی در ساخت و ارائه محصولات نوآورانه و فناورانه است.
 
دبیرخانه نمایشگاه به منظور کاهش هزینه‌های سفر و اقامت برای استارتاپ‌هایی که از شهرهای دور به منظور شرکت در نمایشگاه و دریافت کانتر ثبت‌نام می‌کنند، برای اولین بار امکان فروش کانترهای نمایشگاهی را به طور روزانه ایجاد کرده است. به گونه‌ای که استارتاپ‎ها در صورت نیاز می‎توانند کانترهای نمایشگاهی را به طور روزانه رزرو کنند.
 
دبیرخانه اینوتکس 2020 به منظور حمایت از حضور نوآوران و فناوران در نهمین دوره این نمایشگاه و ارائه دستاوردهای خود به مخاطبان، تخفیف‌های ویژه‌ای را نیز در نظر گرفته است. متقاضیان با ثبت‌نام اولیه در سایت نمایشگاه می‌توانند از جزئیات این تخفیف‌ها مطلع شده و جهت دریافت آنها اقدام کنند.
 
متقاضیان شرکت در نهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس می‌توانند از 10 اسفندماه سال جاری تا 25 فروردین ماه سال 99 برای ثبت‌نام به ادرس وبسایت اینوتکس دات آی آر مراجعه کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.