اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 2, 2020
17:09 دوشنبه، 12ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109407

در مقابله با بحران کرونا؛ کمپین آموزش اینترنتی با ۴۰ وبینار تخصصی برگزار می‌شود

 
 
کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از امروز (۱۲ اسفند) تا ۱۵ فروردین سال آینده با محوریت ارائه آموزش‌های رایگان مجازی در قالب ۴۰ وبینار تخصصی در فضای مجازی برگزار می‌شود. در این وبینارها به موضوعاتی از جمله آموزش سئو، گزارش نویسی، داستان نویسی، مارکتینگ، روابط عمومی و دیگر فنون و مهارت‌های مورد نیاز در دنیای کسب و کار امروزی پرداخته می‌شود.
 
بحران شیوع کرونا این روزها کشور را به حالت نیمه تعطیل درآورده و بسیاری از افراد را ناگزیر به دورکاری و خانه‌نشینی کرده است. بر این اساس تعدادی از فعالان و متخصصان فضای مجازی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در ارائه آموزش اینترنتی به مردم، اقدام به برپایی رویدادی مجازی و رایگان برای توسعه آموزش و بهره وری از زمان کرده اند. این کلاس‌های رایگان مجازی فرصت مناسبی برای دانشجویان تعطیل این روزها که فعالان تجاری بازار آینده کشور هستند خواهد بود.
 
کمپین یک ماهه «هر کجا، هر زمان، یادگیری» توسط مجموعه اینفوگرام کلید خورده تا کاربران علاوه بر حفظ سلامت خود در بحران کرونا و دور شدن از محیط های عمومی، آموزش های تخصصی در موضوعات کاربردی و متنوع را به صورت رایگان و در بستر فضای مجازی دریافت کنند.
 
در این کمپین بیش از ۸۵ ساعت محتوای آموزشی ارائه خواهد شد و هدف اصلی آن تداوم آموزش‌های از راه دور و امکان بهره‌مندی از محتوای آموزشی در شرایط شیوع بیماری کرونا و آماده‌سازی نیروهای جوان و تازه‌نفس برای ورود به بازار کار اعلام شده است.
 
در این کمپین یک سبد آموزشی متناسب با نیازهای مختلف با کمک بیش از ۲۰ مدرس، طراحی شده است. همچنین شایان ذکر است مشارکت در برگزاری وبینارهای این کمپین رایگان، برای علاقه مندان به توسعه آموزش عمومی امکان پذیر بوده و این کمپین از متخصصان حوزه های بازاریابی و تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، اینفوگرافیک، ارائه حرفه ای، گزارش نویسی و روابط عمومی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و آموزش هموطنان دعوت می کند تا آموخته‌ها و دانش خود را در بستر اینترنت و امنیت کامل با همگان به اشتراک بگذارند.
 
مقرر شده پس از پایان کمپین برای بهره‌مندی افرادی که امکان حضور آنلاین را نداشتند، آرشیو ویدئویی وبینارها قابل استفاده باشد. برنامه‌های این کمپین در آدرس الکترونیکی رسمی آن برای علاقه‌مندان به آموزش و یادگیری قابل مشاهده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.