تلفن همراه

گجت

March 3, 2020
11:54 سه شنبه، 13ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109420

اوپو واچ جدید از راه می‌رسد

 
 
ساعت هوشمند اوپو واچ با قابلیت تماس و نمایشگر دو لبه خمیده دیده شد.
 
سه روز تا رونمایی رسمی از خانواده اوپو فایند ایکس ۲ باقی مانده است. انتظار داریم در این مراسم شاهد رونمایی از نخستین ساعت هوشمند اوپو باشیم که با نام اوپو واچ شناخته می‌شود. امروز ساعت هوشمند اوپو واچ با قابلیت تماس و نمایشگر دو لبه خمیده دیده شده که می تواند جالب باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا داره آن صحبت کنیم.
 
اوپو به‌تازگی و پس از درز اولین تصویر رسمی و البته اولین تصویر واقعی از این ساعت هوشمند، تصویری تبلیغاتی از اوپو واچ را منتشر کرده است که برخی از قابلیت‌های اصلی آن را نیز به نمایش می‌گذارد.
 
در پوستر منتشر شده از اوپو واچ می‌توانیم این ساعت هوشمند را در دو رنگ مشاهده کنیم. یک نسخه طلایی رنگ که به یک بند کرم رنگ مجهز شده است و یک نسخه به رنگ آبی که از بند سیلیکونی مشکی استفاده می‌کند.
 
اوپو واچ طراحی مربع شکل خواهد داشت که اطراف نمایشگر مقداری خمیدگی دارد. در لبه سمت راست بدنه نیز کلیدهایی وجود دارد که کاملا مسطح هستند.
 
در این تصویر می‌توانیم ساعت هوشمند اوپو را در حال برقراری تماس صوتی مشاهده کنیم. از این رو احتمالا اوپو واچ از سیم کارت پشتیبانی می‌کند. از مشخصات سخت‌افزاری ساعت هوشمند اوپو اطلاعات زیادی در دست نیست.
 
امیدواریم تا پیش از رونمایی رسمی شاهد نشت جزییات بیش‌تر در رابطه با این ساعت هوشمند باشیم. هم‌چنین هنوز به صورت رسمی تایید نشده است که این ساعت هوشمند از اندروید ور استفاده می‌کند یا خیر؟!
 
دو گوشی هوشمند اوپو که انتظار می‌رود در مراسم ۱۶ اسفند این شرکت معرفی شوند، اوپو فایند ایکس 2 و اوپو فایند ایکس 2 پرو نام دارند. این گوشی‌های هوشمند از تراشه اسنپدارگون 865 استفاده می‌کنند و نمایشگری 6.7 اینچی خواهند داشت.
 
از دیگر مشخصات مشابه این دو گوشی هوشمند می‌توان به استفاده از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX616، شارژر شارژ سریع 65 واتی با پشتیبانی از فناوری Flash Charge 2.0، اندروید 10 و رابط کاربری ColorOS 7 اشاره کرد. از جمله تفاوت‌های این دو مدل نیز میزان باتری مورد استفاده، دوربین اصلی و میزان رم متفاوت است. البته انتظار می‌رود نسخه پرو یک مدل ویژه با بدنه چرمی نیز داشته باشد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.