تلفن همراه

گوشی

March 3, 2020
16:20 سه شنبه، 13ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109436

بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۰ از نگاه وب‌سایت «Techradar»

 
وب‌سایت Techradar، یکی از رسانه‌های معتبر آمریکایی در تازه‌ترین رده‌بندی گوشی‌های هوشمند، گوشی سامسونگ گلکسی S10 و S10+ را به‌عنوان بهترین گوشی سال ۲۰۲۰ انتخاب کرد. در این رده‌بندی گوشی‌های هواوی P30 پرو در رتبه دوم و آیفون ۱۱پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به‌طور مشترک در جایگاه سوم این لیست قرار دارند. سامسونگ با ۵ نماینده، هواوی، اپل و وان‌پلاس با ۳ نماینده، برترین‌ برند‌های لیست منتخب گوشی‌های سال ۲۰۲۰ هستند.
 
همان‌طور که در بررسی گلکس‍ی اس 10 پلاس ، عنوان کردیم این گوشی مجهز به اولین نسل از حسگرهای اولتراسونیک اثر انگشت روی صفحه نمایش است. این حسگر انگشت را بصورت سه بعدی اسکن می‌کند. گلکسی S10 پلاس، از یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. گلکسی S10 پلاس، دارای دوربین اصلی سه گانه است. دو سنسور تله و واید ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی همراه شده‌ و دوربین سلفی این گوشی از دو لنز ۱۰ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است.
 
گوشی‌های سری S10 اسفند سال گذشته همزمان با دهمین سالگرد معرفی سری گلکسی S رونمایی و وارد بازارهای جهانی شد. S10 در چهار مدل S10 (۶.۱ اینچ)، S10e (۵.۸ اینچ)، S10+ (۶.۴ اینچ) و S10 5G (۶.۷ اینچ) طراحی شده‌اند. این گوشی‌ها خیلی زود مورد استقبال کاربران قرار گرفتند به گونه‌ای که میزان فروش مدل‌های مختلف S10 در بازه زمانی سه ماه ابتدایی عرضه نسبت به نسل قبلی خود بیش از ۱۲ درصد افزایش داشت.
 
در رتبه‌بندی وبسایت Techradar علاوه بر گلکسی S10 و S10+ که در سکوی نخست بهترین گوشی‌ سال ۲۰۲۰ آمریکا قرار گرفته‌اند، گلکسی نوت 10 پلاس در جایگاه چهارم، گلکسی نوت ۱۰ در جایگاه نهم و گلکسی S10e در جایگاه یازدهم بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۰ جا گرفته‌اند. وب‌سایت Techradar نمایشگر، دوما باتری و دوربین گوشی سامسونگ S10 پلاس را مورد تحسین قرار داده است.
 
اما علاوه‌بر گوشی‌های سامسونگ، هواوی نیز ۳ نماینده در بین ۱۵ گوشی برتر سال ۲۰۲۰ دارد.
 
گوشی P30 پرو که قبلا در سایت پیوست بررسی کردیم، در جایگاه دوم، گوشی P30 در جایگاه ششم و گوشی view20 آنر که زیرمجموعه شرکت هواوی است در جایگاه یازدهم برترین گوشی‌های سال ۲۰۲۰ قرار گرفته‌اند.
 
گوشی هواوی P30 پرو یکی از برترین گوشی‌ها در حوزه عکاسی شناخته می‌شود. این موضوع را سایت Techradar نیز در نظر داشته و به آن اشاره کرده است. این وب‌سایت با اشاره به قابلیت‌های عکاسی گوشی P30 پرو اعلام کرد که هم‌اکنون نزدیکترین گوشی برای عنوان بهترین گوشی سال، هواوی P30 پرو بوده است.
 
به گفته سایتTechradar  گوشی هواوی P30 پرو نه تنها استاندار جدید برای هواوی به وجود آورده بلکه برای صنعت موبایل یک استاندارد تازه ساخته است. این سایت طراحی چشم‌نواز و دوربین عجیب این گوشی را بارها تحسین کرده است.
 
P30 پرو، دوربین چهارگانه پشتی با قابلیت زوم ۵۰ برابری دارد که برای اولین بار در یک گوشی هوشمند به‌نمایش گذاشته شد. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و پردازنده مرکزی کرین ۹۸۰ و باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یکی از قوی‌ترین و کارآمد‌ترین گوشی‌های پرچمدار بازار است.
 
در ادامه لیست ۱۵ گوشی برتر سال ۲۰۲۰ از نگاه وب‌سایت تک‌رادار را مشاهده می‌کنید:
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.