تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 6, 2020
13:22 جمعه، 16ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109518

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران: معیشت کارکنان پست بهبود یافت / با رعایت مسایل بهداشتی، ارائه خدمات پستی ادامه دارد

 
 
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران و معاون وزیر ارتباطات با اشاره به بهبود معیشت،رعایت عدالت در نظام پرداختی و ترمیم حقوق و مزایای کارکنان با وجود محدودیت های موجود در این شرکت گفت: با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، زمینه افزایش 50 درصدی دستمزد تمامی کارکنان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی فراهم شد و با صدور احکام همکاران، این افزایش حقوق از ماه جاری اعمال می شود.
 حسین نعمتی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران همچنین با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی در روزهای پایانی سال و همچنین شیوع ویروس کرونا گفت: خدمات رسانی شبکه پستی با رعایت دقیق نکات بهداشتی ادامه دارد.
 
نعمتی با بیان اهمیت بسیج همگانی برای مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا و توجه به سلامت شهروندان، اظهار کرد: این شرکت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، با تشکیل کمیته به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده و با اتخاذ تدابیر لازم اعم از ضدعفونی و گندزدایی تمامی مراحل ارسال مراسلات پستی از قبول مرسوله، تجزیه، رهسپاری و تحویل به گیرنده، زمینه ای فراهم آورد تا بسته ها و مرسولات مردم در نهایت سلامت به دست آنان برسد.
 
وی با تاکید بر توجه مدیران ارشد شبکه پستی به سلامت و تندرستی کارکنان خدوم این شبکه در سراسر کشور، اظهار داشت: مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در اختیار تمامی کارکنان به ویژه بخش هایی که مستقیم با مرسولات مردم سروکار دارند، قرار گرفته است تا خدشه ای به سلامت همکاران وارد نشود.
 
نعمتی ضمن اشاره به شرایط ویژه ای که در کشور به وجود آمده، تصریح کرد: پست همواره در کنار مردم و مسئولان بوده و هست و به دلیل سابقه دیرینه ای که در خدمت رسانی به مردم در هر شرایطی دارد، در بحران فعلی نیز با تلاش مضاعف، مصمم است خللی به خدمت رسانی به مردم در این روزهای پایانی سال به وجود نیاید.
 
معاون وزیر ارتباطات در ادامه به موضوع بهبود معیشت کارکنان و رعایت عدالت در نظام پرداختی و اجرای بخشنامه های مربوطه در خصوص ترمیم حقوق و مزایای کارکنان با وجود محدودیت های موجود نیز اشاره کرد و افزود: با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، زمینه افزایش 50 درصدی دستمزد تمامی کارکنان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی فراهم و با صدور احکام همکاران، این افزایش حقوق از ماه جاری اعمال می شود
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.