اپراتورها

تلفن همراه

March 16, 2020
11:00 دوشنبه، 26ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109817

صدری اعلام کرد: آماده باش حداکثری برای تقویت و پایداری ارتباطات مخابراتی در ایام نوروز

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید برآماده باش حداکثری مراکز مخابراتی منتخب و شیفت های نوروزی به منظور ارائه خدمات ارتباطی گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پایداری ارتباطات در تمام مناطق مخابراتی در دو حوزه ثابت و سیار در ایام تعطیلات سال جدید به‌صورت کامل تضمین‌شده است.
 
 صدری افزود: به‌منظور تحقق مشتری مداری حداکثری و همچنین ارائه خدمات شبانه‌روزی به تمام مشتریان ، شیفت‌های آماده‌باش در تمام مراکز منتخب سراسر کشور در نظر گرفته‌شده که با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، تمام نیازهای ارتباطی هم‌وطنان در مناطق مخابراتی سراسر کشور به‌صورت کامل پوشش داده می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه فعالیت‌های مختلف شرکت مخابرات ایران هرسال در ایام تعطیلات نوروزی به‌منظور خدمت‌رسانی به‌صورت مستمر برقرار می‌باشد گفت: در حوزه سیار نیز تمهیدات مختلفی برای پایداری شبکه و همین‌طور خدمت‌رسانی به مردم در نظر گرفته‌شده است.
 
سید مجید صدری در ادامه افزود: مجموعه مخابرات ایران در حوزه ثابت و سیار با آماده‌باش مراکز فنی و ایجاد مراکز شیفتی ، پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تأمین یونیت‌های یدکی برای سیستم‌های انتقال، افزایش IP برای نقاطی که با مشکل کمبود IP مواجه است، افزایش پهنای باند اینترنت و ظرفیت کانال‌های ورودی و خروجی را در دستور کار است.
 
وی افزود: ایجاد مراکز شیفتی ۲۴ ساعتی پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تأمین دیزل‌های اضطراری سیار برای مواقع قطعی برق نیز از دیگر اقدامات شرکت مخابرات ایران برای خدمات‌دهی به مشترکین در ایام نوروز در سراسر کشور می‌باشد
 
سید مجید صدری بابیان اینکه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down time به‌منظور تحقق ارتباطات بدون قطعی در تمام مناطق مخابراتی کشور در ایام نوروز ممنوع است، خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی دوره‌ای و مستمر در ایام نوروز به‌منظور حصول اطمینان از عملکرد صحیح درگاه‌های مرتبط با مشتریان افزایش‌یافته و تمام هم‌وطنان می‌توانند به‌منظور رفع ایرادات و خرابی‌های موردی به‌صورت شبانه‌روزی با مراکز تماس و سامانه‌های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند
 
.مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اضافه کرد: انجام گزارش‌گیری از شرایط ارتباطی استان‌ها به‌صورت روزانه و دریافت بازخورد خدمات به‌منظور بهینه‌سازی ارائه سرویس‌ها از اولویت‌های مجموعه مخابرات در نوروز ۱۳۹۹ است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.