تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

March 16, 2020
16:58 دوشنبه، 26ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109846

سه گوشی دیگر به لیست سامسونگ برای اندروید ۱۰ اضافه شد

 
 
 سامسونگ اخیرا نسخه جدید سیستم عامل اندروید10 با رابط کاربری One UI 2.0 را برای کاربران سه مدل دیگر از گوشی‌های خود به غیر از گوشی‌های Galaxy M40 و Galaxy A70 ارائه کرده است.
 
بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، سامسونگ نسخه جدید سیستم عامل اندروید با رابط کاربری One UI 2.0 را به غیر از دو گوشی قبلی برای گوشی‌های (Galaxy A6(2018)، Galaxy A7 (2018 و Galaxy A80 نیز ارائه داده است.
 
نسخه جدید سیستم عامل اندروید 10 که برای گوشی (Galaxy A7 (2018 که با شماره ساخت A750FXXU4CTBC ارائه شده است حجمی در حدود 1.3 گیگا بایت دارد. از جمله ویژگی های این نسخه جدید قابلیت حالت تاریکی، حالت‌های جدید ناوبری یا نویگیشن و واسط کاربری جدید است.
 
البته سایر ویژگی های اندروید 10 نیز برای این گوشی همچنان فعال است. سطح امنیتی در این گوشی‌ها مطابق با آخرین سطح امنیتی یعنی مارچ 2020 است.
 
نسخه جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی های (Galaxy A6(2018 با شماره ساخت A600FNXXU5CTB9 همراه با پچ امنیتی مارچ 2020 ارائه شده است.
 
متاسفانه اطلاعات چندانی از قابلیت‌های این نسخه از سیستم عامل اندروید 10 برای این گوشی در دست نیست اما به نظر می‌رسد حالت ناوبری جدید، واسط کاربری جدید و همچنین سیستم سلامت جدید از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد آن باشد. گفته می‌شود قابلیت فیلمبرداری از صفحه نمایش که از جمله ویژگی‌های واسط کاربری One UI 2.0 است برای این گوشی فعال نباشد.
 
نسخه جدید سیستم عامل اندروید 10 برای گوشی‌های (Galaxy A7 (2018 در حال حاضر برای کاربران هندی در دسترس است ولی نسخه جدید این سیستم برای دو گوشی Galaxy A80 و (Galaxy A6(2018 برای کاربران این گوشی‌ها در کشور فرانسه در دسترس است.
 
به نظر می‌رسد سایر کاربران در کشورهای دیگر طی چند روز آینده به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید 10 دسترسی پیدا کنند. برای فعال کردن حالت خودکار به روز رسانی سیستم عامل اندروید کافی به بخش تنظیمات یا setting گوشی رفته و منوی به روزرسانی نرم افزار یا Software update را باز کرده و آن را در حالت خودکار یا automatic قرار دهید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.