اپراتورها

تلفن همراه

March 20, 2020
14:22 جمعه، 1ام فروردینماه 1399
کد خبر: 109958

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: شعار «رونق تولید» در صنعت مخابرات محقق شد

 
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تحقق شعار «رونق تولید» در صنعت مخابرات کشور در سال ۹۸ خبر داد و گفت: صنعت بومی مخابرات باعث ۷۶ میلیون یورو صرفه جویی ارزی شد.
 
 مجید صدری در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز ۹۹ گفت: سال ۹۸ با تمام فراز و فرودهای خود گذشت؛ سالی که در آن از روزهای اول با مسائل و حوادث غیرمترقبه همچون سیل، زلزله و دیگر اتفاقات روبرو بودیم و در تمام آن روزها و حتی تا همین روزهای آخر سال، همکاران ما در شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور با جان و دل و با همه سختی‌ها پای کار ایستادند تا در کمترین زمان ارتباطات پایدار را برای مردم شریف ایران برقرار کنند.
 
وی با اشاره به دستاوردهای یک ساله شرکت مخابرات ایران در سال ۹۸ گفت: در این یک سال و به ویژه در ۹ ماهه اول در همه بخش‌ها به دستاوردهای خوبی رسیدیم که نتیجه آن در تغییرات سود و زیان و درآمد شرکت مخابرات ایران مشهود است؛ از جمله این دستاوردها می توان به افزایش چشمگیر نرخ بازدهی دارایی ها و سود خالص، کاهش زیان خالص و در واقع کاهش مناطق زیان‌ده از ۶ به یک منطقه، افزایش درآمد خدمات دیتا و رشد ۱۰۰ درصدی حاشیه سود عملیاتی و همچنین افزایش درآمد خدمات موبایل و درآمد کل اشاره کرد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه امسال با ابلاغ شعار «رونق تولید» توسط مقام معظم رهبری تمرکز خود را بر تامین تجهیزات با تکیه بر تولید داخل گذاشتیم، ادامه داد: به رغم همه تحریم‌ها و محدودیت‌های جدی با قراردادهایی که با صنایع داخلی در زیرساخت صنعت ارتباطات کشور منعقد کردیم، از فرصت‌های ایده و فناوری ملی حمایت کرده و با خرید انواع مودم، کابل مسی، تجهیزات انتقال، نگهداری و پشتیبانی و توسعه سرویس‌های شارژینگ مخابراتی، رونقی در صنایع مخابراتی داخل کشور به وجود آمد.
 
وی اضافه کرد: در واقع طی روندهای قانونی و انعقاد تفاهم نامه‌های متعدد با مشارکت وزارت صمت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا به امروز ۷۶ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در صنعت بومی مخابرات داشته و عرصه برای شکوفایی صنعت نسل چهارم مخابرات با تکیه بر توان تولیدکنندگان داخلی گشوده شد.
 
صدری گفت: قطعا نقش بازوی قدرتمند ارتباطات و مخابرات کشور به عنوان سرمایه‌ای غیرنفتی برای رونق تولید ملی و جلب نظر فضای بین‌الملل در بخش صادرات و ترسیم آینده‌ای روشن‌تر بر همگان آشکار است و باعث بسی خرسندی است که حدود ۸۰ درصد امکانات صنعت مخابرات داخلی است و آمادگی برای پوشش و بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی و تامین ۲۰ درصد باقیمانده از توان تولید داخل را نیز داریم.
 
وی با اشاره به اینکه در این مسیر پر نشیب و فراز، هیچ مجموعه کسب و کاری بدون سلامت و امنیت همه فعالان و کارکنان خود به دستاورد و موفقیت نمی‌رسد، گفت: مخابرات در همه بخش‌ها با تمام توان برای رفع مشکلات و کاستی‌ها تلاش کرده و با وجود محدودیت‌ها قطعا با بررسی و راه‌حل‌های مناسب به نتیجه مطلوب می‌رسد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: ماه پایانی سال ۹۸ را به سبب مواجهه ملی و بین المللی با بیماری ناشی از همه گیری ویروس کرونا، با چالش های زیادی پشت سر گذاشتیم. مسئله ای که در زندگی و کار همه مردم تاثیر مستقیم و جدی گذاشت و هر یک در هر جایگاهی که بودیم نسبت به کنترل و ریشه کنی آن تلاش کردیم و همچنان در تلاشیم. در حوزه ارائه خدمات مخابراتی نیز برای سلامت شهروندان و تردد کمتر در اماکن عمومی نیز سرویس های غیرحضوری ارائه خدمات به طور شبانه روزی در دسترس همه مردم قرار گرفت و امید است که این روزهای سخت با همت، توجه و مسئولیت پذیری همه ما خیلی زود به پایان برسد و سلامت و پایدار به روال عادی زندگی بازگردیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.