اپراتورها

تلفن همراه

March 23, 2020
19:08 دوشنبه، 4ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110037

تغییر شناسه شبکه ایرانسل برای دعوت به خانه نشینی در مقابل کرونا

 
ایرانسل شناسه شبکه خود را به طور موقت به «خانه بمانیم» تغییر داد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در راستای فرهنگ سازی هرچه بیشتر برای در خانه ماندن مردم عزیز ایران، در جهت تأکید بیشتر برای دعوت به مقابله با شیوع بیماری کرونا، ایرانسل به طور موقت شناسه یا نام شبکه خود را از Irancell به KhaneBemanim-Irancell تغییر داده است.
 
این تغییر در بسیاری از گوشی‌های تلفن همراه، در قسمت بالای صفحه قابل رؤیت است و در برخی از گوشی‌های تلفن همراه در قسمت تنظیمات شبکه، انتخاب شبکه، مشاهده می‌شود.
 
ایرانسل امیدوار است از این طریق نیز بتواند به تمامی مشترکان یادآوری کند که با«در خانه ماندن» می‎توان جلوی گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا را گرفت.
 
پیش از این نیز ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای تسهیل زندگی و آگاه سازی مشترکان درباره ویروس همه‌گیر شده کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، دورکاری حداکثری کارکنان، بستر سازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من و تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه را به نتیجه رسانده است.
 
ایرانسل سعی دارد با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، شرایطی را فراهم کند تا مشترکان در امنیت بهداشتی حداکثری، به فعالیت‌های خود بپردازند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.