سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

March 27, 2020
12:08 جمعه، 8ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110126

نرم افزاری که به کمک پرستاران شاغل در بخش های کرونا می آید

 
 
بیمارستانی در ایرلند از یک نرم افزار جدید برای تسریع کارهای اداری استفاده می کند تا پرستاران بتوانند وقت بیشتری صرف بیماران مبتلا به ویروس کرونا کنند.
 
به نقل از دیلی میل، بیمارستانی در ایرلند با استفاده از نرم افزاری نوآورانه سعی دارد وقت آزاد بیشتری برای پرستاران فراهم کند تا آنها بتوانند در بحبوحه شیوع ویروس کرونا وقت بیشتری را صرف بیماران کنند.
 
بیمارستان دانشگاه «مستر میزریکوردیا» در دوبلین از نرم افزاری برای تسریع در انجام فرآیندهای اداری و رایانشی استفاده می کند که به طور معمول پرستاران این فرایندها را انجام می دهند.
 
برای این منظور توسعه دهندگان نرم افزار در UniPath سیستمی را ابداع کرده اند که فرایند های کند در سیستم های خدمات درمانی را تسریع می کند. به این ترتیب پرستاران می توانند تا ۵۰ درصد زمان بیشتری صرف بیماران کنند.
 
علاوه بر آن، فناوری جدید فرایندهای تحلیل و بررسی نتایج ابتلا به ویروس کووید ۱۹ را برای بیماریان و سازمان های مختلف در سراسر جهان تسریع می کند.
 
به گفته مدیر بخش پرستاری، کنترل و جلوگیری از عفونت در این بیمارستان، روزانه ۳۰ درصد از وقت پرستاران صرف فعالیت های اداری می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.