اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

March 27, 2020
12:36 جمعه، 8ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110133

چگونه از آنفالو شدن در اینستاگرام مطلع شویم؟

 
 
محبوبیت اینستاگرام در جهان بر کسی پوشیده نیست و این امر در امکانات و قابلیت‌های متعددی است که هر چند وقت یکبار به این اپلیکیشن اضافه ‌می‌شود و لذت کار با آن را برای علاقمندان دوچندان ‌می‌کند. اما چگونه از آنفالو شدن در اینستاگرام مطلع شویم؟
 
اما شاید یکی از ویژگی‌هایی که نبود آن در این اپلیکیشن محبوب احساس ‌می‌شود، فقدان قابلیت شناسایی افرادی است که شما را آنفالو ‌می‌کنند. البته اگر وقت و حوصله‌ داشته باشید ‌می‌توانید تک تک دنبال‌کنندگان خود را از بالا به پایین مرور کنید تا افرادی را که شما را آنفالو کرده‌اند، شناسایی کنید.
 
اما این کار زمان‌بر وخسته‌کننده است و از این رو بسیاری از کاربران به استفاده اپلیکیشن‌های جانبی و ساخت دیگر شرکت‌ها روی ‌می‌آورند. اپلیکیشن‌های متعددی در این زمینه توسط توسعه‌دهندگان مختلف ارائه شده که بعد از تست اغلب این برنامه‌ها، مشخص شد که Reporters+ ‌می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.
 
این برنامه برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده و علاقمندان ‌می‌توانند آن را در گوگل پلی استور و یا اپ استور دانلود نمایند. خوشبختانه رابط کاربری این اپلیکیشن در هر دو سیستم عامل، یکسان است و تفاوتی میان آن‌ها مشاهده ن‌می‌شود.
 
بنابراین، کاربران هر دو سیستم عامل ‌می‌توانند مراحل زیر را برای مطلع شدن از آنفالو شدن در اینستاگرام دنبال کنند:
 
بعد از نصب برنامه، آن را اجرا کرده و با نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود وارد شوید
بعد از وارد شدن، انگشت خود را روی صفحه نگه دارید و از بالا به پایین بکشید تا صفحه پیش رو رفرش شود
بعد از این کار، شما چند تب را در مقابل خود مشاهده خواهید کرد که شامل Followers Gained نشان‌دهنده افرادی که شما را فالو کرده‌اند و Followers Lost نشان‌دهنده کاربرانی که شما را آنفالو کرده‌اند، ‌می‌شوند
همچنین دو تب دیگر تحت عنوان Followers I Don’t Follow Back و Followers Not Following Me Back نیز وجود دارند. اولی کاربرانی را فهرست ‌می‌کند که بعد از فالو کردنتان، از طرف شما فالو نشده‌اند و دومی، نشان‌دهنده کاربرانی است که بعد از آنکه شما آن‌ها فالو کرده‌اید، به اصطلاح فالوبَک نداده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.