آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

April 5, 2020
14:40 یکشنبه، 17ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110423

ITRC برای پروژه شارع3 زیرساخت مشاور می گیرد

ICTna- پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پروژه پژوهش و بررسی مراکز داده شرکت ارتباطات زیرساخت و ارایه راهکار (شارع3) مشاور جذب می کند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این فراخوان به دنبال دریافت خدمات مشاوره پژوهشی برای پروژه مذکور جهت بررسی وضع موجود مرکز داده شارع 2 و همچنین طراحی سایت پشتیبان آن در یکی از مراکز منتخب شرکت ارتباطات زیرساخت است.
شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور استفاده از سرویس های مرکز داده جهت ارایه خدمات سازمانی به متقاضیان سرویس در داخل شرکت، مرکز داده شارع 2 را راه اندازی کرده است.
ارایه سرویس های نو و تولید داده های جدید در شرکت ارتباطات زیرساخت منجر به نیاز به توسعه منابع موجود جهت پاسخگویی در مرکز داده شارع 2 شده است. از این رو جهت بالا بردن قابلیت های دسترسی، اطمینان و پایداری در سایت شارع2 این شرکت درنظر دارد که سایت پشتیبان این مرکز داده با نام شارع 3 را طراحی کند.
در همین راستا، پروژه پژوهش و بررسی مراکز داده شرکت ارتباطات زیرساخت و ارائه راهکار (شارع3) در پژوهشگاه ارتباطات
و فناوری اطلاعات و به کارفرمایی شرکت ارتباطات زیرساخت در حال اجرا است.
بر همین اساس، در این فراخوان از شرکت های متخصص فعال و باتجربه در حوزه طراحی و ساخت و توسعه مراکز داده جهت ارایه خدمات مشاوره پژوهشی با شرح خدمات تعریف شده در این مستند دعوت به همکاری شده است.
حداکثر مدت زمان پیش بینی شده و قابل پذیرش برای اجرای این پروژه، متناسب با زمان بندی اعالم شده است. مشاور یا مشاورین
در نظر گرفته شده باید فاز اول شرح خدمات پژوهشی را حداکثر تا 20 خرداد ماه 99 و فاز دوم شرح خدمات پژوهشی را حداکثر تا تاریخ 20 مرداد ماه 99 به اتمام برساند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.