اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

April 6, 2020
12:04 دوشنبه، 18ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110456

حمل بار با خودرو به اسنپ اضافه شد

 
 
سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ از رانندگان ناوگان سرویس خودرو برای انجام بهینه درخواست‌های جابه‌جایی بسته استفاده می‌کند. از آن‌جایی‌که در شرایط فعلی به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اکیدا توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری پرهیز کنیم، میزان استفاده از سرویس‌های جابه‌جایی بسته افزایش یافته است.
 
در همین راستا شرکت اسنپ تصمیم گرفته به منظور پوشش هر چه بیشتر درخواست‌های جابه‌جایی بسته، از رانندگان ناوگان اسنپ‌خودرو کمک بگیرد تا به این ترتیب بتواند کمک‌حال مردم باشد تا هیچ‌ درخواستی روی زمین نماند. 
 
با توجه به این‌که این امکان قبلا ممنوع بود و رانندگان سرویس خودرو اجازه نداشتند درخواست‌های جابه‌جایی بسته را قبول کنند، حالا به دلیل شرایط پیش‌آمده به صورت موقت به سایر سرویس‌های این سامانه مانند اسنپ‌باکس، اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت در جابه‌جایی بسته کمک می‌کنند.
 
لازم به ذکر است که تیم مدیریت شرکت اسنپ در نظر دارد سرویس ویژه‌ای به همین منظور با عنوان سرویس «کارباکس» راه‌اندازی کند و هماهنگی‌های لازم برای اجرایی شدن این طرح در دست اقدام است. با فعال شدن سرویس «کارباکس»، کابران می‌توانند برای ارسال بسته‌های سایز متوسط (بزرگتر از موتور و کوچکتر از وانت) و همچنین بسته‌هایی که در صورت حمل با موتور ممکن است آسیب ببینند، از این سرویس استفاده کنند. اما فعلا تا راه‌‌اندازی کلی این سرویس، بنا بر این است که رانندگان ناوگان اسنپ علاوه بر درخواست سفر مسافران، درخواست‌های جابه‌جایی بسته را هم قبول کنند.
 
درخواست‌ها همچنان از طریق اسنپ‌باکس ثبت می‌شود
 
کاربران مثل سابق برای ارسال بسته‌های خود در همان سرویس اسنپ‌باکس درخواست‌شان را ثبت می‌کنند و مزیت افزوده شده این است که علاوه بر رانندگان سرویس اسنپ‌باکس، رانندگان ناوگان اسنپ‌خودرو هم درخواست‌های جابه‌جایی بسته را دریافت می‌کنند.
 
به این ترتیب سرعت قبول درخواست‌ها بیشتر می‌شود و افراد بدون نیاز به پرداخت هزینه بیشتر، سریع‌تر می‌توانند بسته‌های خود را ارسال کنند. بعد از ثبت درخواست از سوی مشتریان، بسته به این‌که کدام راننده درخواست را بپذیرد، بسته آن‌ها با موتور یا خودرو جابه‌جا می‌شود. این امکان در حال حاضر در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، قم، شیراز، کرج، تبریز، اهواز، کرمان  و یزد به صورت ۲۴ساعته فراهم شده و همان شرایطی که در مورد ارسال بسته با سرویس باکس وجود داشته، مانند سایز بسته و غیره، همچنان پابرجاست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.