تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 7, 2020
11:30 سه شنبه، 19ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110491

اوبر به رانندگانش کمک می‌کند برای شرکت‌های دیگر کار کنند

 
 
اوبر به منظور حمایت از رانندگان در دوران کرونا، قابلیت جدیدی را به اپ خود اضافه کرده که افراد می توانند از طریق آن برای شرکت های دیگر کار کنند.
 
تقاضا برای تاکسی اینترنتی در شهرهای آمریکا به خاطر شیوع ویروس کرونا به شدت کاهش پیدا کرده است و بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده اند. از دیروز (دوشنبه) قابلیت جدیدی به نام ورک هاب (Work Hub) به اپلیکیشن اوبر اضافه شده است که رانندگان می توانند از طریق آن برای بخش های مختلف کمپانی اوبر و یا شرکت های دیگر کار کنند.
 
ورک هاب به رانندگان کمک می کند تا در عین ماندن در اکوسیستم اوبر، فرصت های شغلی جدید را پیدا کرده و درآمد کسب کنند. اوبر می گوید از اواسط ماه مارس تقاضا برای سرویس ارسال غذای این شرکت به نام Uber Eats در شهرهای مختلف از جمله لس آنجلس و سان‌فرانسیسکو افزایش قابل توجهی داشته است. همچنین سرویس Uber Freight برای ارسال بارهای سنگین به دنبال رانندگانی است که گواهینامه کامیون دارند.
 
اوبر به منظور کمک هر چه بیشتر به رانندگان، آگهی استخدام شرکت های دیگر را نیز در اپلیکیشن خود نمایش می دهد. این شرکت از طریق برنامه Uber Works با شرکت های کاریابی در شهرهای شیکاگو، دالاس و میامی همکاری کرده و فرصت های شغلی را به رانندگان معرفی می کند.
 
قابلیت ورک هاب آگهی های استخدام نزدیک به پانزده شرکت از جمله مک دونالد، UPS، پپسی، FedEx و 7Eleven را نیز به رانندگان نشان داده و به طور لحظه ای آپدیت می شود.
 
اوبر مثل دیگر شرکت های ارائه دهنده سفرهای اشتراکی به خاطر بحران کرونا با افت شدید مسافر روبرو شده است. میزان درخواست تاکسی در شهر سیاتل 60 تا 70 درصد کاهش داشته و وضعیت در شهرهای دیگر مثل سان‌فرانسیسکو، لس آنجلس و نیویورک نیز تقریباً به همین گونه است. ویروس کرونا در مجموع کسب و کار اوبر را 50 درصد کاهش داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.