رسانه‌های اجتماعی

April 9, 2020
12:37 پنجشنبه، 21ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110592

نیوزباکس، کیوسک و جار برای مدت محدود رایگان شدند

 سه سرویس نیوزباکس، کیوسک و جار از سوی شرکت پویارسانه به عنوان مالک و صاحب امتیاز، برای کاربران و علاقمندانی که نیاز به پایش رسانه‌های آنلاین و آفلاین و شبکه‌های اجتماعی دارند به مدت محدود رایگان شدند. عرضه رایگان این سه سرویس به کاربران به منظور همراهی با کسب‌وکارها در دوران شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.
 
به گزارش پیوست، خدمات سرویس نیوزباکس که در زمینه پایش اخبار و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند به مدت ۳۰ روز از سوی پویا رسانه رایگان شده است. بر این اساس کاربران با پرکردن فرم مشخصات و درخواست این سرویس، می‌توانند به‌مدت ۳۰ روز از این سرویس به‌صورت رایگان استفاده کنند. این سرویس در دو مرحله فعال است که مرحله اول آن ۱۴ روزه است و بعد از اتمام این ۱۴ روز برای بار دوم به‌صورت خودکار تمدید خواهد شد.
 
 
سرویس نیوزباکس بر اساس کلمات کلیدی که کاربر در پنل خود ایجاد می‌کند، رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی را رصد کرده و تمامی محتوای متنی که کلمات کلیدی مشخص شده در پنل را داشته باشند را وارد پنل کاربر می‌کند. باید توجه داشته باشید که در اکانت رایگان نیوزباکس می‌توانید حداکثر ۳ کلمه کلیدی وارد کنید و اگر کلمات کلیدی وارد شده جزئی نبوده و به کلیت یک موضوع اشاره داشته باشد حجم محتوای رایگان شما با سرعت بیشتری به پایان می‌رسد. در داشبورد نیوزباکس، میزان حجم باقی‌مانده، مدت زمان باقی‌مانده، تعداد اینباکس‌ها و نمودار محتوای منتشر شده بر اساس کلمات کلیدی با جزئیات عددی قابل مشاهده است. داخل اینباکس‌ها نیز متن تمام محتواهایی که کلمات کلیدی مشخص شده را داشته باشد قابل مشاهده و باز شدن در صفحات جداگانه است.
 
علاوه بر سرویس نیوزباکس، کیوسک نیوزهاب نیز که بیش از ۱۱۰ نشریه کشور را شامل می‌شود به کسب‌وکار‌ها و علاقه‌مندان، اکانت ۱۴ روزه رایگان ارائه می‌دهد. نیوزهاب، یکی دیگر از سرویس‌های شرکت پویارسانه است که پنل خبرخوان و بولتن‌ساز ارائه می‌دهد. این سرویس درون خود کیوسک نشریات کشور را برای مطالعه و دانلود قرار داده است تا خدمات خود را به مشتریان سرویس نیوزهاب، به‌صورت یکپارچه ارائه کند.
 
 
همچنین سرویس جار که به‌صورت اختصاصی بیش از ۴۸۰ عنوان نشریه را پوشش می‌‌دهد، فایل PDF برخی از روزنامه‌های کثیرالانتشار همچون دنیای اقتصاد، شرق و آفتاب یزد را به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از سوی دیگر گروه مجلات همشهری‌ با ۷۵ درصد تخفیف در سایت یا اپ جار در اختیار کاربران قرار گرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.