تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 11, 2020
11:57 شنبه، 23ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110642

اپل، تماشای ۸ برنامه سرویس اپل تی وی پلاس را رایگان کرد

 
 
اپل یک سری از سریال‌ها و برنامه‌های اورجینال سرویس استریم اپل تی وی پلاس خود را رایگان کرد. این محتواها از فردا و به مدت چند روز به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.
 
۸ برنامه تلویزیونی اپل که در حال حاضر تنها برای مشترکین پرمیوم اپل تی وی پلاس قابل دسترسی هستند، از شنبه بدون نیاز به داشتن اشتراک در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. این فیلم‌ها از روز شنبه ۲۳ فروردین قابل دسترسی هستند.
 
در حالت عادی برای استفاده از سرویس اپل تی وی پلاس ، کاربران باید ماهانه ۷.۹۹ دلار پرداخت کنند و حالا این تصمیم اپل برای افرادی که می‌خواهند بدانند محتواهای سرویس استریم اپل در چه سطحی هستند، می‌تواند فرصت خوبی باشد.
 
اپل با این تصمیم همچنین می‌تواند سرویس استریم اپل تی وی پلاس خود را به میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا بهتر معرفی کند و افرادی که در شرایط فعلی به خاطر ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند می‌توانند در ادامه به مشتریان بالقوه این سرویس تبدیل شوند.
 
برای درسترسی به برنامه های رایگان اپل تی وی پلاس ، شما به یک اپل آیدی نیاز دارید که اگر از دیوایس‌های اپل مثل آیفون، آیپد و مک استفاده می‌کنید، در حال حاضر مشکلی برای استفاده از محتوای رایگان اپل تی وی پلاس نخواهید داشت. همچنین در صورتی که تا کنون به هر دلیل اپل آیدی نداشته‌اید، می‌توانید با مراجعه به این صفحه نحوه ساخت اپل آیدی به صورت رایگان را یاد بگیرید و به محتوای رایگان اپل تی وی پلاس دسترسی پیدا کنید.
 
سرویس اپل تی وی پلاس از نوامبر سال 2019 برای کاربران عرضه شد و با ارائه یک سری فیلم و سریال اورجینال حالا توانتسته به یکی از رقبای اصلی سرویس‌های استریم بزرگ دنیا از جمله نتفلیکس و HULU تبدیل شود.
 
محتواهای رایگان شده شامل برخی از فیلم ها و سریال‌های محبوب این سرویس نیز می‌شوند که لیست آنها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.
 
برنامه‌های رایگان کودکان
Snoopy in Space

 
Helpsters
 
 
Ghostwriter
 
 
مستند The Elephant Queen
 
 
سریال‌ها
 
Little America
 
 
Servant

 
Dickinson
 
 
For All Mankind
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.