اپراتورها

باندپهن ثابت

تلفن همراه

April 11, 2020
23:40 شنبه، 23ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110668

همایون دلجویی به عنوان مدیر مخابرات منطقه زنجان معرفی شد.
 
 
طی مراسمی و با حضور ابراهیم یافتیان، عضو هیأت مدیره، ظریفی آزاد، مدیرکل حوزه مدیر عامل و  بیدخام مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، همایون دلجویی را به عنوان مدیر مخابرات منطقه زنجان معرفی و از خدمات نیکنام جدیدی تقدیر شد.
 
عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در این مراسم با بیان اینکه مخابرات به عنوان یک شرکت خدماتی باید در لبه تکنولوژی قرار گیرد، گفت: امروز رویکرد در خدمات‌رسانی تغییر یافته و ما طبق خواسته مردم به سمت تکنولوژی می‌رویم.
 
یافتیان با اشاره به افزایش شرکت‌های خدمات دهنده در حوزه تکنولوژی بیان کرد: با توجه به این موضوعات و به روزرسانی نیازهای مردم، مخابرات نیز باید تکنولوژی به روز ارائه دهد.
وی گفت: در واقع بقای شرکت مخابرات و هر شرکت خدماتی دیگر ارائه خدمات نوین و طبق تکنولوژی به روز است.
عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به تغییر مدیریتی در استان زنجان بیان کرد: استان زنجان یک استان بی‌حاشیه بوده اما به لحاظ موقعیت و شاخص‌هایی که دارد برای شرکت مخابرات ایران اهمیت دارد.
وی با بیان اینکه انتخاب مدیر جدید از مجموعه خود مخابرات موجب اشرافیت بیشتر مدیر به امور می‌شود، تصریح کرد: البته از مدیر جدید علاوه بر ارتقای امور سازمانی و رعایت نظم، انتظار داریم، تعامل بیشتری با مسؤّولان استانی داشته باشد.
 یافتیان با بیان اینکه مدیر استانی موظف به تعامل با استاندار و فرماندار است، تصریح کرد: قطعا داشتن تعامل مطلوب و سازنده موجب ارتقای شرکت و ارائه خدمات بهتر خواهد شد.
 
توجه به تولیدات داخلی اولویت مخابرات است
عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین بر داشتن هماهنگی بیشتر در مجموعه مخابرات تاکید کرد و گفت: مسؤولیت‌ها امانتی در دست ما هستند، پس اگر خدمت کنیم دعای خیر را خواهیم داشت و اگر خدمت نکنیم گویی یک صندلی را غصب کرده‌ایم.
وی به بحث توجه به تولیدات داخلی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در امر رونق تولید تاکید کرد و گفت: گاها ما تعاملات بسیار خوبی با شرکت‌های خارجی داریم تا اینکه به ظرفیت و تولید داخلی اتکا کنیم.
 
یافتیان عدم توجه به تولید داخل را یکی از موضوعات بسیار تاثیرگذار در بروز مشکل اشتغال عنوان کرد و گفت: چرا ما باید با استفاده از کالای خارجی برای کشورهای دیگر اشتغالزایی کنیم ولی جوانان خودمان بیکار باشند.
 
عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در داخل کشور ظرفیت‌های بسیاری در تولیدات وجود دارد، گفت: قطعا کشوری که توان تولید موشک را دارد در عرصه تکنولوژی نیز خواهد توانست موفق عمل کند.
وی با بیان اینکه در شرکت مخابرات نیز تولید داخلی در اولویت است، گفت: باید از تمام ظرفیت در این حوزه استفاده کنیم همچنان که در پلدختر برای برقراری ارتباط استفاده کردیم.
یافتیان در ادامه به اصول مدیریتی مجموعه و لزوم توجه به جانشین‌پروری تاکید کرد و گفت: البته این امر نیز باید با استفاده از ظرفیت نیروهای با تجربه و تکریم پیشکسوتان و استفاده از انرژی جوانان باشد.
عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ۸۰ درصد حق‌الناس و ۲۰ درصد آن بیت‌المال است، گفت: به دلیل اهمیتی که بیت‌المال دارد نباید از آن به عنوان منافع شخصی استفاده کرد.
وی بر لزوم الگوگیری از شهدا در رعایت حقوق بیت‌المال تاکید کرد و گفت: شهدا به بیت‌المال حساسیت داشتند که به آن جایگاه والا رسیدند، پس ما نیز باید از آنها الگوگیری کنیم
 یافتیان با تاکید بر خروج از جناح بازی و سیاسی کاری بیان کرد: خط قرمز شرکت مخابرات فرمایشات مقام معظم رهبری است از طرفی مخابرات شرکت خدماتی است و برای مدیران آن زمان انتخابات و غیر از آن نباید تفاوتی داشته باشد.
 
رتبه 5 مخابرات زنجان در کشور
مدیر سابق مخابرات منطقه زنجان در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در مجموعه مخابرات زنجان اظهار کرد: انتخاب یک مدیر از مجموعه استانی به لحاظ اشرافیتی که به کار دارد، اقدام مناسبی بوده که در راستای ارتقای مجموعه انجام شده است.
 
 نیکنام جدیدی با بیان اینکه استان زنجان در شاخص‌های مختلف جایگاه خوبی در کشور دارد،گفت: طبق آمار آبان ماه زنجان در مجموع در رتبه ۵ کشوری قرار گرفته است.
وی با ارائه گزارشی از فعالیت پرسنل مخابرات استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فنی و خدماتی بیان کرد: ماحصل این تلاش‌ها موجب جایگاه خوب استان در بین سایر استان‌ها شده است.
همایون دلجویی مدیر جدید مخابرات منطقه زنجان نیز با اشاره به برنامه‌های خود در راستای ارتقای این مجموعه و ارائه خدمات بهتر به مشترکان اظهار کرد: امیدواریم با کمک و همراهی نیروهای انسانی فارغ از مشکلات موجود بتوانیم بهتر از قبل شبکه را اداره کرده و خدمات مناسبی ارائه دهیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.