اپراتورها

تلفن همراه

April 13, 2020
10:15 دوشنبه، 25ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110710

وودافون در طول شیوع کرونا از راه دور مشکلات مشتریانش را بررسی می کند

ICTna- برای سال های متمادی، تامین کنندگان خدمات در تلاش بودند تا هزینه های سنگین برای حل مشکلات کاربران خانگی را کاهش دهند اما با شیوع ویروس کرونا کاهش تعداد مراجعه های کارشناسان فنی به خانه ها مساله ای حیاتی به شمار می رود.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در این میان گروه وودافون از فناوری TechSee’s Remote Visual Assistance استفاده می کند که تحت عنوان Vodafone Visual Support شناخته می شود و از سال 2016 نیز در 10 بازار این اپراتور مورد استفاده قرار گرفته است.
درحالیکه برای تکنسین های تامین کنندگان خدمات، کمک از راه دور جدید نیست اما Cox Communication این هفته اعلام کرد که از دستیار مجازی برای کمک به مشتریانش بهره خواهد بود. TechSee راهکارش را در ترکیب با واقعیت افزوده و هوش مصنوعی بکار گرفته تا بتواند در حل سریع و از راه دور مشکلات مشتریان کمکی کرده باشد.
مانند بسیاری از دستیاران مجازی از راه دور، نیازی نیست تا مشتریان اپلیکیشن TechSee را روی گوشی تلفن همراه یا تبلت خود دانلود کنند. با TechSee یک کارشناس پشتیبانی از مشتریان وودافون می تواند به مشترک باندپهنی که با مشکلی مواجه شده است، پیامک ارسال کند. مشتری با کلیک روی لینکی که برای او ارسال شده تا دوربین گوشی هوشمند او را روشن کند، می تواند به کارشناس روتر باندپهن را نشان دهد. TechSee از دستگاه های اندروید و iOS پشتیبانی می کند و همچنین روی تبلت نیز کار می کند.
از طریق مشاهده ویدیو استریم، کارشناس پشتیبانی از مشتریان می تواند مشکلاتی مانند کابل کشی نادرست را پیدا کند و کاربران را برای رفع مشکل راهنمایی کند. با استفاده از واقعیت افزوده و یک الگوریتم، TechSee می تواند نوع دستگاه، کابل کشی و توالی درست چراغ های LED را روی روتر از سایر موارد تشخیص دهد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.