اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 14, 2020
11:17 سه شنبه، 26ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110756

عرضه برنامه های تحت وب یوتیوب و توئیتر برای کروم بوک

به تازگی نسخه های تحت وب برنامه های یوتیوب تی وی و توئیتر برای استفاده کاربران لپ تاپ های کروم بوک در پلی استور گوگل عرضه شده است.
 
 
 به نقل از انگجت، یکی از چالش های مهم استفاده از لپ تاپ های کروم بوک نصب اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف بر روی آنهاست. سیستم عامل کروم این لپ تاپ ها به صورت تحت وب طراحی شده اند و لذا در زمان استفاده از این لپ تاپ ها باید حتما به اینترنت متصل شد تا بتوان از نرم افزارها و خدمات آنلاین استفاده کرد.
 
 
دراین میان، یک مشکل متداول ناسازگاری برخی برنامه های مهم و محبوب با سیستم عامل کروم است. برای حل این مشکل از این پس، نسخه های تحت وب برنامه های یوتیوب تی وی و توئیتر به طور پیش فرض بر روی لپ تاپ های کروم بوک نصب می شوند. این برنامه ها همچنین در پلی استور گوگل در دسترس خواهند بود.
 
طراحی برنامه مربوط به شبکه اجتماعی توئیتر با همکاری برنامه نویسان خود این شرکت صورت گرفته است. انتظار می رود در آینده بر تعداد برنامه هایی که بدین شیوه برای استفاده بر روی لپ تاپ های کروم عرضه می شوند، افزوده شود. هر چند گوگل فعلا در این زمینه اطلاع رسانی خاصی نکرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.