اپلیکیشن

تلفن همراه

April 14, 2020
11:46 سه شنبه، 26ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110765

اینستاگرام در بازطراحی اپ IGTV تولیدکنندگان محتوا را در کانون توجه قرار می‌دهد

اخیرا اینستاگرام تمرکز بیشتری روی توسعه IGTV گذاشته است. این کمپانی تصمیم دارد با سوق دادن کاربران و تولید‌کنندگان محتوا به سمت پلتفرم ویدیویی خود، از طریق ویدیو‌های طولانی‌تر نیز کسب درآمد کند. از همین رو این شبکه اجتماعی محبوب با بازطراحی اپ IGTV تولید‌کنندگان محتوا را در کانون توجه قرار داده تا پیدا کردن ویدیوهای سرگرم کننده برای کاربران، بیش از پیش ساده شود.
 
طراحی فعلی برنامه به گونه‌ای است که تنها ویدیو‌های افراد دنبال شده و ویدیو‌های معروف نمایش داده می‌شوند. در بازطراحی اپ IGTV کاربران می‌توانند به کمک تب Discover ویدیو‌های محبوب را راحت‌تر پیدا کنند و بیشتر با ویدیو‌ها درگیر شوند. این کار باعث می‌شود تا آن‌ها سریع‌تر به محتوا دسترسی داشته باشند و در نهایت وقت بیشتری را در اپ IGTV بگذرانند.
 
در کنار آپدیت اپ جداگانه IGTV، اینستاگرام تغییری نیز در اپ اصلی پلتفرم خود ایجاد کرده که طی آن کاربران می‌توانند ۱۵ ثانیه از محتوای IGTV را مستقیما در استوری‌های خود به نمایش در بیاورند. تا پیش از این کاربر تنها می‌توانست تصویری همانند استیکر از IGTV خود را استوری کند. به گفته اینستاگرام این کار منجر به ترغیب افراد به دنبال کردن ادامه محتوا می‌شود.
 
در هر صورت این کمپانی مشخص نکرده که دقیقا تعداد کاربران اپ جداگانه IGTV چقدر است و آیا کاربران محتوای IGTV را بیشتر از اپ اصلی می‌بینند یا اپ جداگانه. البته با توجه به نظرات اپ استور و پلی استور، می‌بینیم که بیش از ۱۰ میلیون نفر برای این برنامه نظر نوشته‌اند، در حالی که اپ جداگانه IGTV نزدیک ۱۰۰۰ نظر داشته است. با این حال این بروزرسانی‌ها نشان می‌دهد که اینستاگرام متوجه شده کاربران در پیدا کردن محتوای IGTV به مشکل برخورده‌اند و به همین دلیل سعی دارد فرایند دیدن محتوا را ساده‌تر کند. از طرفی می‌توان تلاش‌های اخیر این کمپانی را این گونه تعبیر کرد که تولیدکنندگان محتوای مخصوص IGTV، اکنون در کانون توجه قرار گرفته‌اند. در نتیجه احتمالا باید شاهد محتوای طولانی‌تر در این پلتفرم محبوب باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.