تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 14, 2020
16:50 سه شنبه، 26ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110787

کتاب کودک آنلاین و رایگان «داستان من» برای مبارزه با کرونا

 
شیوع کرونا در کشور حالا نزدیک به ۶۰ روز است که بخش‌های مختلف را درگیر کرده است. گسترده شدن پخش این ویروس آسیب‌های جانی و مالی گوناگونی را به انسان‌ها و کسب‌وکارشان به دنبال داشته است؛ اما در این بین شاید یکی از جدی‌ترین آسیب‌های این ویروس به کودکان باشد، گروهی که به دلیل طولانی‌تر شدن دوران قرنطینه و تعطیلی مهد‌کودک‌ها و مدارس حالا تمام زمان خود را در خانه می‌گذارانند و از مسائل آموزشی دور مانده‌اند. حالا توجه به این گروه و ارائه آموزش‌های بهداشتی به آنها بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود، به همین بهانه نیز استارت‌آپ داستان من، که اقدام به تولید داستان‌های اختصاصی برای کودکان می‌کند، کتابی ویژه برای آموزش به کودکان در این زمان بحرانی طراحی کرده است.
 
به گزارش روابط‌عمومی داستان من،‌ این کتاب که با عنوان «داستان نقشه‌های کودک شما برای شکست کرونا» به صورت رایگان از طریق پلتفرم داستان من قابل دسترس است، می‌کوشد تا آموزش‌های بهداشتی لازم را در قالب شعر در اختیار کودکان بگذارد. در این کتاب داستان اختصاصی،‌ کودک شما در نقش یک قهرمان به سایرین می‌آموزد که چطور با رعایت نکات بهداشتی از خود در مقابل ویروس کرونا محافظت کنند و ویروس کرونا را شکست دهند. همچنین به واسطه همین داستان کودک می‌آموزد که چگونه از این ویروس ترسی نداشته باشند و با رعایت نکات بهداشتی با آن مقابله کند. این کتاب برای رعایت نکات بهداشتی به صورت نسخه الکترونیکی و رایگان در اختیار خانواده‌ها برای آموزش کودکانشان قرار گرفته است. براساس اعلام داستان من، تاکنون و از دو روز گذشته که کتاب «داستان نقشه‌های کودک شما برای شکست کرونا» در دسترس خانواده‌ها قرار گرفته بیش از ۱۰ هزار نفر این نسخه ویژه و رایگان کتاب داستان من را دریافت کرده‌اند.
 
این کتاب که برای کودکان تا ۱۰ سال مناسب است از طریق پیامک عدد ۵ به شماره ۲۰۰۰۱۶۵ یا مراجعه به وب‌ سایت داستان من قابل تهیه است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.