بانکداری و پرداخت الکترونیک

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 16, 2020
11:47 پنجشنبه، 28ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110830

تحقق هدف سپرده‌ای سال 98 بانک‌ / رشد 22 درصدی منابع پست بانک در شبکه بانکی کشور

نایب رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل پست‌بانک‌ایران با اشاره به اینکه در سال گذشته اهداف سپرده ای بانک بالاتر از رشد نقدینگی کشور تعیین شده بود، گفت: حرکت در محور برنامه اصلی، اجرای طرح های انگیزشی متنوع، ارائه محصولات و خدمات جدید، 95 درصد اهداف بانک را محقق کرد و سهم منابع پست بانک در شبکه بانکی کشور را 22 درصد افزایش داد.
 بهزاد شیری با بیان اینکه تداوم این روند در سال‌جاری که زیرساخت‌های آن در سال قبل نهادینه شده است، سهم بازاری بانک را در شبکه بانکی کشور ارتقا می دهد، گفت: امید است با تلاش همکاران پست بانک‌ایران بتواند به جایگاه واقعی خود در نظام بانکی کشور دست یافته و اثربخشی بیشتری در حمایت از بخش روستایی کشور و تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی مولد بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشد.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران بیشترین رشد بانک را در جذب سپرده‌های ارزان‌قیمت دانست و اظهار کرد: سهم این منابع  ارزان قیمت به میزان قابل توجهی در پست بانک افزایش یافته که با توجه به اینکه پست بانک نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی را در سپرده‌های کوتاه مدت و بلند‌مدت رعایت می‌کند در شبکه بانکی کشور بی‌سابقه است.
 
 وی افزود: در سال گذشته برای تحقق مدیریت مشارکتی وتوجه بیشتر به واحدهای اجرایی، در قالب تیم‌های کاری و تخصصی، اعضای هیات مدیره به همراه مدیران ستادی، طی بازدید از مدیریت شعب و طرح‌های تامین مالی شده بانک در استانها، در جمع کارکنان شعب و باجه‌ها حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را بررسی و مرتفع می کردند و  تجهیز منابع استان‌ها و مناطق به صوت مستمر رصد می‌شد که این رویه با رویکردی نوین در سال‌جاری ادامه خواهد داشت.
 
شیری در پایان با قدردانی از تمام همکاران که تا آخرین روز سال گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا در شعب و باجه‌های بانک به ارائه خدمات پرداختند، گفت: انتظار دارم در سال «جهش تولید» نیز با انگیزه بیشتری به رسالت سازمانی خود در حمایت از بخش ارتباطات وفناوری اطلاعات و روستاهای کشور عمل کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.