تلفن همراه

گوشی

April 16, 2020
12:33 پنجشنبه، 28ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110845

آنر 30 پرو پلاس مجهز به دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

 
 
ساعاتی پیش، عضوی جدید و البته قدرتمند تحت عنوان آنر 30 پرو پلاس به خانواده گوشی‌های آنر 30 و آنر 30 پرو اضافه شد.
 
گوشی هوشمندی که در قامت یک پرچمدار ظاهر شده و از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به سنسور 1/1.28 اینچی IMX700 سونی بهره می‌برد. مهندسان آنر، این گوشی را به نمایشگری 6.57 اینچی امولد با نرخ رفرش 90 هرتزی و نرخ تاچ سمپلینک 180 هرتزی مجهز کرده‌اند.
 
همچنین در دل نمایشگر آنر 30 پرو پلاس از حسگر اثر انگشت UD استفاده شده و لبه‌های آن نیز به صورت منحنی طراحی شده‌اند که برای اولین بار در این خانواده مشاهده می‌شود. علاوه بر سنسور بزرگ اصلی بکاررفته در آنر 30 پرو پلاس، این دوربین به یک سنسور 80 مگاپیکسلی تله فوتوی پریسکوپ با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری و زوم هیبریدی 50 برابری و همچنین یک سنسور 16 مگاپیکسلی واید مجهز شده که نقش دوربین ماکرو را نیز ایفا می‌کند.
 
این دوربین قادر به ثبت عکس‌های AI RAW است و می‌تواند چندین عکس RAW را گرفته و با ترکیب آن‌ها به یک عکس RAW، کیفیت بهتری را به تصاویر ببخشد. در خصوص قابلیت‌های فیلمبرداری این گوشی نیز باید گفت که آنر 30 پرو پلاس قادر است ویدیویی با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه را ضبط کند.
 
دوربین سلفی دوگانه این گوشی از دو سنسور 32 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی اولتراواید تشکل شده که می‌توانند عکس‌های سلفی باکیفیتی را ثبت کنند. بار پردازشی دستگاه را چیپست کایرین 990 به دوش می‌کشد که از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند. رم آنر 30 پرو پلاس برابر با 8 گیگابایت تعیین شده و فضای داخلی آن نیز در دو مدل 128 و 256 گیگابایتی قابل خرید خواهد بود.
 
در این گوشی از باتری 4000 میلی آمپری مجهز به فناوری شارژ سریع سیمی‌40 واتی و بی‌سیم 27 واتی استفاده شده است. این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای و از 21 آوریل به بازار عرضه خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.