اپراتورها

تلفن همراه

April 17, 2020
12:19 جمعه، 29ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110854

مذاکره ایرانسل با قوه قضائیه برای برگزاری جلسات آنلاین دادگاه‌ها

 
ایرانسل، به عنوان دومین اپراتور سراسری تلفن همراه کشور مذاکرات خود با قوه‌قضاییه برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برگزاری جلسات دادگاه‌‌ها به صورت آنلاین و پخش ویدیوکنفرانسی در این زمینه آغاز کرده است. مدیرعامل ایرانسل امشب (۲۸ فروردین) در پخش زنده اینستاگرامی خود ضمن اعلام این خبر تاکید کرده که در این زمینه آنها جلساتی را نیز با قوه‌قضاییه برگزار کرده‌اند.
 
 بیژن عباسی آرند در پخش زنده اینستاگرامی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور و تغییر فعالیت‌ها در این زمینه استفاده بیشتر از خدمات دیجیتالی را پررنگ‌تر کرده، اعلام کرد که آنها با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های که در اختیار دارند می‌توانند به دولت در اجرای هرچه بهتر پروژه دولت الکترونیکی کمک کنند.
 
مدیرعامل ایرانسل با اشاره به مجموعه فعالیت‌هایی که این اپراتور از زمان گسترش ویروس کرونا برای پیاده‌سازی هرچه بهتر پروژه دورکاری در داخل این شرکت و دیگر نهادها به کار گرفته است گفت: «باتوجه به ظرفیت‌های که در اختیار داریم توانستیم در مدت کوتاهی قبل از شروع تعطیلات نوروز زیرساخت‌های لازم برای برگزاری جلسات آنلاین مجلس را فراهم کنیم و در این زمینه هم مجلس ۳ جلسه خود را به صورت آنلاین برگزاری کرد.» او با اشاره به مجموعه زیرساخت‌هایی که این اپراتور می‌تواند در اختیار دیگر نهادها و مجموعه‌های دولتی بگذارد توضیح داد: «برای پیاده‌سازی هرچه بهتر دولت الکترونیکی هم مجموعه فعالیت‌ها و همکاری‌هایی را با بخش دولتی از جمله وزارت ارتباطات و بهداشت داشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم که زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی به این مجموعه‌ها را بهبود ببخشیم.»
 
مدیرعامل ایرانسل در ادامه با اشاره به تجربیاتی خوبی که تا کنون این اپراتور در همکاری با نهادهای دولتی داشته از شروع مذاکرات با قوه‌قضاییه برای برگزاری جلسات دادگاه به صورت مجازی خبر داد و گفت: «با قوه‌قضاییه مشغول مذاکرات هستیم تا جلسات دادگاه‌ها هم به صورت مجازی برگزار شود. در دو هفته اخیر هم جلسات گوناگونی با این نهاد داشته‌ایم و خیلی دنبال این هستیم که فرصت‌هایی که خدمات دیجیتال می‌تواند برای مسئولان به دنبال داشته باشد را به آنها نشان دهیم.» به باور آرند اسفاده از ظرفیت‌های زیرساختی دیجیتال ایرانسل می‌تواند علاوه بر اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر دولت الکترونیکی به کاهش بروکراسی و تعلل در انجام کارها نیز کمک کند، شرایطی که در نتیجه راحتی و آسایش شهروندان کشور را به دنبال دارد.
 
عباسی آرند همچنین در این بخش زنده اینستاگرامی به تجربه‌های ایرانسل از دورکاری کارمندانش در دوران کرونا اشاره و اعلام کرد که دورکاری بخش‌های مختلف ایرانسل نه تنها باعث افت کارها و تاخیر در انجام پروژه‌ها نشده؛ بلکه سبب شده تا این شرکت براساس برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های خود در سال ۱۳۹۹ گام بردارد.
 
او همچنین ضمن اشاره به برنامه‌های سال جدید ایرانسل برای بهبود شرایط کار کارمندانش اعلام کرده که دورکاری در ایرانسل تا انتهای هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین عباسی آرند از عملکرد خوب ایرانسل در سال ۱۳۹۸ گفت و اینکه ایرانسل در بین ۲۲ شرکت MTN آفریقای جنوبی رتبه اول بهترین عملکرد را داشته و توانسته جایزه ۲۰۰هزار دلاری را نیز به دست بیاورد.
 
در پایان این پخش زنده اینستاگرامی او از برنامه‌های جدی ایرانسل برای ورود به نسل پنجم تلفن‌همراه 5G گفت و ابراز امیدواری کرد که با آزادسازی باندهای فرکانسی ۷۰۰و ۸۰۰ توسعه دربخش تلفن همراه سرعت بیشتری بگیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.