تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 19, 2020
11:27 یکشنبه، 31ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110920

اقدامات شرکت تیپاکس در دوران کرونا اعلام شد

شرکت تیپاکس، با تکیه‌بر اطلاعیه‌های سازمان بهداشت جهانی(WHO)  و رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، دغدغه جابه جایی بسته‌های مشتریان خود را کم کرده و به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که هر کاری را که لازم بوده و توصیه‌شده انجام داده‌است.
 
 
 
مهرداد فاخر، مدیرعامل شرکت تیپاکس درمورد اقدامات این شرکت در دوران کرونا می‌گوید: در شرایط پیش آمده، وظیفه خود می‌دانیم تا در کنار پزشکان و پرستاران و دیگر مسوولان دلسوز سرزمینمان، عزم ملی را برای بهبود شرایط جزم کنیم و دست در دست هم، گامی‌ در مسیر سلامت جامعه و رهایی از نشر ویروس کرونا برداریم.
 
وی افزود: در این مدت سعی داشته‌ایم تا با تکیه‌بر اطلاعیه‌های سازمان بهداشت جهانی(WHO) و رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، دغدغه جابه جایی بسته‌های مشتریان خود را کم کنیم و امروز بر آنیم تا با ارایه گزارشی از اقدامات انجام‌شده، به مشتریان خود این اطمینان را بدهیم که هر کاری را که لازم بوده و توصیه‌شده انجام داده‌ایم؛ چراکه خود را مسوول می‌دانیم.
 
اقدامات ایمنی انجام‌شده در مجموعه تیپاکس:
 
–    انتشار دستورالعمل‌های بهداشتی در سازمان و همچنین رسانه‌های اجتماعی برای آگاه ساختن مشتریان و پرسنل خود از آخرین نکات بهداشتی، از زمان شیوع این ویروس
 
–    اقدام به آموزش نیروهای ستادی و نمایندگان در خصوص جلوگیری از انتشار ویروس کرونا
 
–    انتشار دستورالعمل‌های کاربردی با محتوای نحوه رعایت نکات بهداشتی از طریق تمامی‌رسانه‌های سازمان
 
–    توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده به‌صورت منظم به‌منظور حفظ سلامتی پرسنل
 
–    تأکید بر فاصله‌گذاری در رفتار سازمانی
 
–    الزام به استفاده از ماسک، دستکش و عملیات تب سنجی، برای تمامی‌پرسنل و حتی ارباب‌رجوع در هنگام ورود به فضاهای اداری و‌ هاب مرکزی به‌صورت روزانه
 
–    ضدعفونی مستمر‌هاب مرکزی (تی‌هاب) و ساختمان اداری
 
–    ایجاد ایستگاه ضدعفونی دست در فواصل مشخص در ستاد و‌هاب مرکزی
 
–    ضدعفونی مستمر بسته‌های جمع‌آوری‌شده در‌هاب مرکزی (تی‌هاب) و نمایندگی‌ها با استفاده از فناوری‌های روز دنیا (مه ساز)
 
–    برنامه‌ریزی و عملیاتی کردن فعالیت شیفتی نیروها تا جایی که به سرویس‌دهی خدشه‌ای وارد نشود
 
–    دریافت مجوز از نهادهای مسوول هنگام آغاز محدودیت‌های جاده‌ای، برای رفع موانع پیش آمده در ارسال مراسلات در سطح کشور
 
وی گفت: اگرچه این محدودیت‌ها و دیگر فعالیت‌های بهداشتی، منجر به تأخیر در ارسال مرسوله‌ها شد اما به لطف خدا و همراهی و شکیبایی مردم عزیز، توانستیم مسوولیت خود را به انجام برسانیم. فراموش نکنیم آن چیزی که در حافظه تاریخی هر قومی‌ می‌ماند، عشق و همدلی است.
 
فاخر دیگر اقدامات این شرکت را به این شرح اعلام کرد:
 
–    ارسال مستمر کمک‌های سازمان برنامه جهانی غذا WPO به بیست مهمانشهر در سراسر کشور.
 
–    ارسال مستمر مواد غذایی، تجهیزات بیمارستانی و همچنین ماسک و دستکش به نقاط محروم سراسر کشور با همراهی سازمان داوطلبان هلال احمر
 
–    همراهی پیوسته با بنیاد یاران عشق با ارسال بیش از ۷۰۰۰ مرسوله برای تجهیز بیمارستان‌های استان‌های کشور.
 
–    همراهی مجموعه هلال مهربانی برای توزیع تجهیزات بهداشتی به شهر بجنورد
 
وی در پایان گفت: شرکت «تیپاکس» و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فاخر آماده است تا خدمات خود را در راستای این مهم، به‌صورت رایگان در اختیار سیستم‌های بهداشتی و درمانی کشور قرار دهد و سفیر هرگونه کمکی از جانب وزارتخانه‌های مرتبط و خیریه‌های معتبر باشد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.