اپلیکیشن

تلفن همراه

April 20, 2020
15:14 دوشنبه، 1ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 110983

چگونه پیام های پاک شده واتساپ را بازیابی کنیم؟

بازیابی پیام های پاک شده در نسخه اندروید واتساپ چگونه است؟ یکی از مهم‌ترین اقدامات در استفاده از اپلیکیشن واتساپ، پشتیبان‌گیری یا همان بکاپ گرفتن از اطلاعات و تاریخچه گفت‌وگوهاست تا از این طریق بتوان در مواقع ضروری، از این اطلاعات استفاده کرد.
 
در نگاه اول این چنین به نظر می‌رسد که در پیامرسان واتساپ ، بازیابی پیام های پاک شده امکان‌پذیر نیست؛ اما خوشبختانه به لطف قابلیت‌ها‌یی که این اپلیکیشن از آن بهره می‌برد و البته هوشمندی کاربر در پشتیبان‌گیری از اطلاعات خود، می‌توان براحتی این پیام‌ها‌ را از طریق گوگل درایو و شماره تماس بازیابی کرد. برای اینکار، می‌بایست حتما همان شماره تلفن و اکانت گوگلی وارد کنید که پیشتر از آن برای ورود و تهیه نسخه پشتیبان استفاده کرده‌اید.
 
حال برای آشنایی با نحوه بازیابی پیام ها از طریق گوگل درایو در گوشی‌ها‌ی اندرویدی می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
اپلیکیشن واتساپ را از گوشی خود پاک کنید
وارد گوگل پلی استور شده و باری دیگر این اپلیکیشن را نصب کنید
بعد از نصب، آن را اجرا و شماره تلفن خود را وارد کنید
در اینجا، پیامی‌نمایش داده می‌شود که از شما بازیابی چت‌ها‌یتان را از گوگل درایو سوال می‌کند؛ گزینه Restore را انتخاب کنید و Next را بزنید
حال تمامی‌پیام‌ها‌ و فایل‌ها‌ی رسانه‌ای شما که پیشتر حذف شده‌ بودند، به واتساپ اضافه خواهند شد
اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه می‌توان با گوگل درایو، از پیام ها پشتیبان‌گیری کرد؟
اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید و روی علامت سه نقطه‌ای که در قسمت بالایی صفحه نمایش قرار دارد، ضربه بزنید
گزینه تنظیمات (Setting) و بعد از آن چت‌ها‌ (Chats) را انتخاب کنید
 
 
در صفحه ظاهرشده، روی Chat Backup تپ کنید
 
 
سپس گزینه Backup to Google Drive و بعد از آن، یکی از بازه‌ها‌ی زمانی را برای پشتیبان‌گیری انتخاب کنید
 
در اینجا، اکانت گوگلی را که می‌خواهد برای تهیه نسخه پشتیبان واتساپ مورد استفاده قرار دهید، انتخاب کنید. اگر حسابی ندارید، می‌توانید گزینه اضافه کردن حساب (Add Account) را بزنید
و در نهایت با انتخاب Backup Over، و اتصال به اینترنت فرآیند پشتیبان‌گیری آغاز خواهد شد
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.