تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 21, 2020
12:05 سه شنبه، 2ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111013

پوست اندازی جدید؛ تبدیل برند «ایران رنتر» به «لندو»

 
ایران‌رنتر، پلتفرم فروش اقساطی، به دنبال تصمیم خود برای بازآفرینی برند و تغییرات گسترده در سایتشان امروز (اول اردیبهشت ماه) از برند جدید و سایت خود رونمایی کرد. به این ترتیب «ایران‌رنتر» به «لندو» تغییر نام یافت. لوگو این استارت‌آپ نیز با توجه به بازآفرینی برند، تغییر کرد. وبسایت «لندو» نیز با حفظ امکانات گذشته، به‌روزرسانی شده و تغییراتی در ظاهر، رابط کاربری و عملکرد هم‌اکنون در دسترس کاربران است.
 
امیر حق‌رنجبر، مدیرعامل «لندو» در مورد تغییر برند و لوگو به پیوست گفت: «نام لندو از واژه lendبه معنای «وام دادن» انتخاب شده است و خود کلمه لندو در فارسی اسم یک شیرینی معروف سیستانی است. هدف ما از انتخاب این اسم این بود که اعتقاد داریم لندو کاری انجام می‌دهد که شیرینی را برای کاربران ایجاد می‌کند. چون آنها نمی‌توانند کالای مورنظر خود را خریداری کنند و با روش وام‌دهی و اقساطی این امکان فراهم می‌شود.»
او ادامه داد: «لوگو «لندو» ترکیبی از ۴ عنصر است که هرکدام نماد یکی از بخش‌های پلتفرم ما است؛ سرمایه‌گذاران،مشتریان، بخش فروشگاه‌ها و خود لندو. این نمادها در کنار هم علامت مثبتی را تشکیل دادند که نشان‌دهنده هم‌افزایی و همکاری است که بین ما ایجاد شده است.»
از دیگر تغییرات مهم این استارت‌آپ تغییر طراحی و تجربه کاربری سایت «لندو» است که حق‌رنجبر در توضیح بیشتر این تغییرات بیان کرد: «تعداد فروشگاه‌های آنلاین در وبسایت ما افزایش یافته است. سایت جدید خلاف سایت قدیم امکاناتی برای جست‌وجوی آسان فروشگاه‌ها فراهم کرده است. فیلترها و امکان جست‌وجوی پیشرفته به سایت افزوده شده است و کاربران در وبسایت ما می‌توانند هم از لحاظ دسته‌بندی و هم ازنظر میزان سود و متغیرهای دیگر فروشگاه‌های مورد نظر خود را بیابند.»
او با اشاره به اینکه جست‌وجوی پیشرفته فروشگاه از جمله بخش‌های مهمی است که در سایت جدید به آن توجه کردند، در مورد تغییراتی دیگر گفت: «از دیگر تغییرات سایت به تغییر در بخش پرداخت اقساط می‌توان اشاره کرد که پروفایل کاربران به کلی عوض شده است و به راحتی می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند و گزارش‌های مختلف مالی به کاربر عرضه می‌شود. امکانات مختلفی در داشبورد برای پرداخت اقساط برای کاربران ایجاد کردیم. سایت از لحاظ طراحی و رنگ هم تغییرات بسیاری کرده است.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.