اپراتورها

تلفن همراه

April 25, 2020
12:18 شنبه، 6ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111145

۵۵ دقیقه مکالمه رایگان در هر تماس، هدیه همراه اول در ماه رمضان

همراه اولی‌ها می‌توانند در ماه مبارک رمضان با ۵ دقیقه مکالمه، تا سقف ۵۵ دقیقه در هر تماس رایگان صحبت کنند.
 
 
 
در پی استقبال مشترکان همراه اول از طرح ۵۵+۵ در سال‌های گذشته، این طرح در ماه مبارک رمضان امسال نیز اجرا می‌شود.
بر اساس این طرح، در طول ماه مبارک رمضان امسال، مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند با ثبت‌نام رایگان، در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه(خطوط همراه اول)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه طبق تعرفه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند.
لازم به ذکر است هدیه درنظر گرفته شده در این طرح شامل مکالمات خارجی، رومینگ بین‌الملل، تماس با سایر اپراتورها و رومینگ داخلی نمی‌شود.
زمان اجرای این طرح از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه تا پایان روز ٣ خردادماه است و مشترکان می‌توانند با فعالسازی این طرح، از مزایای آن بهره‌مند شوند.
براساس این طرح، مکالمه مشترک پس از ۶۰ دقیقه قطع و دوباره با تکرار شرایط مذکور انجام خواهد شد.
همراه اولی ها می توانند از ابتدای ماه رمضان، با شماره‌گیری کد «ستاره ١٠ ستاره ۴٢١ مربع» در این طرح ثبت‌نام کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.