سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 28, 2020
11:25 سه شنبه، 9ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111257

دونسخه جدید از منبع تغذیه ROG STRIX 850W ایسوس معرفی شد

ایسوس پس از عرضه مدل‌های مختلف از منبع تغذیه‌های سری ROG و ROG STRIX، این بار از مدل ROG STRIX 850W Gold وWhite Edition رونمایی کرد.
 
 
 
این منبع تغذیه به طور ویژه برای سیستم‌هایی با ظاهر سفید رنگ و کیس‌های Open frame طراحی شده است.
 
هیت سینک‌های ROG و خنک کننده Axial-Tech
برای سیستم‌های گیمینگ، نویز پایین از اساسی‌ترین ویژگی‌های قطعاتی است که دارای قسمت‌های مکانیکی هستند. در پاورها نیز به دلیل خنک سازی توسط فن، این نویزها یکی از مباحث چالش برانگیز در طراحی بخش خنک کننده است. ایسوس با معرفی منبع تغذیه‌های سری ROG  و ROG STRIX، به لطف هیت سینک‌های ROG و به کارگیری فن‌های Axial-Tech، عنوان خنک‌ترین و بی صداترین پاورها را در رده پاورهای گیمینگ به خود اختصاص داده است.
 
 
ROG STRIX 850W Gold White Edition با استفاده از یک فن 135 میلی‌متری Axial-Tech و هیت سینک‌های بهبودیافته ROG، کمترین صدای مزاحم را در کنار بالاترین راندمان برای سیستم‌های رده بالا به ارمغان می‌آورد.
 
بهترین قطعات در پاور‌های ایسوس
ROG STRIX 850W Gold  و White Edition با ترکیبی از خازن‌های حرفه‌ای ژاپنی و ماسفت‌های درایورهای low RDS(on)، در کنار گارانتی 10 ساله و گواهی استاندارد 80 PLUS® Gold، عملکردی بهینه و جریان‌هایی بسیار دقیق را برای رده بالاترین سیستم‌های روز به صورت دائمی به همراه دارند.
 
شخصی سازی وسواسی
به طبع گیمرها وسواس خاصی را برای تک تک قطعات سیستم به خرج می دهند. ROG STRIX 850W Gold و White Edition به صورت کاملاً ماژولار طراحی شده تا در هنگام مدیریت کابل‌ها، وضعیت سیستم پس از اسمبل از لحاظ ظاهری بی نقص باشد. در مدل White Edition، تمامی کابل‌ها نیز به رنگ سفید است تا کیس‌هایی با ترکیب رنگ روشن یا سفید، به صورتی خاص تر به نظر آیند. اما این همه ماجرا نیست. ایسوس برای پاورهای سری ROG STRIX، استیکر‌های مغناطیسی ویژه ای را در بسته بندی قرار داده تا ظاهر پاور و سیستم را به دلخواه خود شخصی سازی کنید.
 
هر دو مدل منبع تغذیه ROG STRIX 850W همزمان با عرضه جهانی آن در ایران نیز در دسترس خواهد بود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.