تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 28, 2020
11:41 سه شنبه، 9ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111262

زرین‌پال برای عبور از بحران کرونا راه‌کارهای ویژه‌ای برای پذیرندگان ارائه داد

زرین‌پال به منظور حمایت از کسب وکارها در دوره شیوع بحران کرونا در قالب کمپین «برای عبور از کرونا همراه‌تان هستیم» راه‌کارهای متعددی را در اختیار کسب و کارها و پذیرندگان قرار داده است.
 
به گزارش روابط عمومی زرین پال، این شرکت به عنوان اولین پرداخت‌یار ایران ماموریت خود را افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی تعریف کرده و معتقد است که  این کار تنها با کمک به رشد کسب وکارها امکان پذیر است و رشد اکوسیستم کارآفرینی در گرو رشد همگی کسب وکارها است.
 
از جمله راهکارهایی که این شرکت برای گذر از دوره کرونا به پذیرندگان خود پیشنهاد داده است می‌توان به تسویه حساب رایگان، پرداخت آنلاین سریع‌تر، ایجاد سریع درگاه پرداخت اینترنتی برای وب‌سایت‌های و استفاده از لینک شخصی در جهت کاهش رفت و آمد به خود پردازها اشاره کرد.
 
همچنین در ادامه به روش‌های حفظ نقدینگی در کسب وکارها، راه های افرایش فروش و حفظ ارتباط با مشتریان در بحران کرونا، پیشبرد اهداف خیریه ، فرهنگ استفاده از QR کد برای حذف پرداخت‌های فیزیکی و حمایت‌های مالی دولت و بخش خصوصی از کسب وکارها در دوران بحران کرونا اشاره شده است.
 
این طرح‌ها از سوی زرین‌پال در شرایطی ارائه می‌شود که با شیوع گسترش کرونا کسب وکارهای زیادی دچار بحران شده‌اند از سویی با توجه به لزوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از رفت‌وآمدهای غیر ضروری برخی از کسب وکارها به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل درآمده و امنیت شغلی افراد زیادی به خطر افتاده است. از همین رو زرین‌پال سعی کرده است با ارئه راهکارهایی به پذیرندگان خود سعی کند تا برای گذر از این بحران به آنان کمک کند.
 
با توجه به شرایط حاکم بر کشور در آینده افزایش سهم فروش اینترنتی یکی از استراتژی‎‌های راهبردی خواهد بود، از همین رو با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی، دغدغه بسیاری از مصرف کنندگانی که به صورت اینترنتی خرید می‌کنند پرداخت امن است. در بخش دیگری از این کمپین، زرین‌پال در قالب دستورالعمل های ساده نشان داده است که چه طور می‌توان مطمئن شد که اطلاعات حساب پرداخت‌کنندگان به دست سودجویان نمی‌افتد و پرداخت آنلاین آنها به درستی صورت گرفته است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.