تلفن همراه

گوشی

April 29, 2020
11:45 چهارشنبه، 10ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111300

گوشی Mi 10 Youth شیائومی معرفی شد

شیائومی Mi 10 Youth 5G را که اولین گوشی این شرکت با یک دوربین پریسکوپ است، معرفی کرد. این گوشی با بزرگنمایی ۵۰ برابری، چیپست اسنپ‌دراگون ۷۶۵G، باتری و صفحه نمایش قدرتمند همراه می‌باشد و قیمت آن از ۳۰۰ دلار شروع می‌شود.
 
 
گوشی Mi 10 جوانان ۵G شیائومی ویژگی‌های مشترک زیادی با گوشی Mi 10 Lite 5G جهانی دارد، از جمله آنها می‌توان به پانل ۶٫۵۷ اینچی AMOLED که دارای اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است اشاره کرد. وضوح تصویر این گوشی +Full HD است، اما پانل آن از سرعت نمونه گیری لمسی ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.
 
 
 
گوشی Mi 10 جوانان ۵G یک دوربین جدید تله فوتو ۸ مگاپیکسلی را با یک لنز پیرسکوپ به کار گرفته است که امکان بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری و بزرگنمایی ترکیبی ۵۰ برابری را فراهم می‌سازد. همچنین در آن OIS وجود دارد که شیائومی هنوز جزییات آن را آشکار نکرده است.
 
سه دوربین دیگر شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور ۱/۲ اینچی، یک دوربین فوق گسترده ۸ MP با لنزهای ۱۲۰ درجه FoV و f/2.2 در جلو و یک دوربین ماکرو ۲ MP با فاصله فوکوس ۲-۱۰ سانتی‌متری می‌شوند. فیلم‌ها با کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌شوند، اما نرم افزار این سیستم قادر است فیلم‌های اسلوموشن را با کیفیت ۷۲۰p و سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه ارائه دهد.
 
دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی نیز در قسمت جلوی آن در ناچی نیم قطره‌ای قرار دارد.
 
 
باتری این گوشی ۴۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۲۲٫۵W از طریق PD پشتیبانی می‌کند. شیائومی هنوز اعلام نکرده است که آیا این گوشی شامل شارژر با پشتیبانی از شارژ سریع در جعبه است یا خیر.
 
شیائومی درست قبل از معرفی Mi 10 Youth 5G رابط کاربری MiUI 12 را که هنوز منتشر نشده، رونمایی کرد؛ به همین علت این گوشی با MIUI 11 اجرا شده روی اندروید ۱۰ عرضه می‌شود.
 
 
چهار ترکیب برای حافظه‌های مختلف و پنج رنگ آبی، سفید، سیاه، سبز و نارنجی/ هلویی برای این گوشی وجود دارد. قیمت گوشی Mi 10 جوانان ۵G شیائومی از ۲،۰۹۹ یوان (۳۰۰ دلار) برای نسخه ۶/۶۴ GB شروع می‌شود و تا ۲،۷۹۹ یوان (۴۰۰ دلار) برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی بالا می‌رود.
 
پیش خرید این گوشی هم اکنون در وب سایت شیائومی با بیعانه ۱۰۰ یوانی آغاز شده و اولین فروش آن برای دوشنبه آینده، ۴ مه، برنامه ریزی شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.