تلفن همراه

گجت

April 29, 2020
12:08 چهارشنبه، 10ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111306

امکان انجام کارهای بیشتر با بروزرسانی‌ جدید گلکسی بادز سامسونگ

WhatsApp Image 2020-04-29 at 11.20.39.jpeg
 
 
شرکت سامسونگ اعلام کرد با ارائه یک بروزرسانی نرم‌افزاری جدید که از امروز و به تدریج در دسترس کاربران خواهد بود، قابلیت‌های جدیدی را به هدفون‌های گلکسی Buds خود اضافه خواهد کرد. این قابلیت‌ها که تا پیش از این فقط روی گلکسی Buds+ در دسترس بودند، به کاربران امکان می‌دهند تا همه کارهای خود را بصورت بی‌سیم انجام داده و به شکلی راحت‌تر از همیشه، از موسیقی در هر جایی از محل کار تا هر جایی در خانه یا در حال حرکت، لذت ببرند. 
در ادامه نگاهی داریم به قابلیت‌های جدید اضافه شده در این بروزرسانی.
 
WhatsApp Image 2020-04-29 at 11.20.38.jpeg
 
 
جفت شدن ساده‌ گلکسی بادز با کامپیوتر
اکنون و با استفاده از قابلیت Microsoft Swift Pair شما می‎توانید خیلی ساده هدفون گلکسی بادز خود را به کامپیوترهای با سیستم عامل ویندوز 10 متصل کنید. به این ترتیب می‎توانید از کیفیت صدای نوآورانه گلکسی بادز در فعالیت‌های کاری‌تان مانند جلسات ویدیویی، یا گوش کردن به موسیقی برای انرژی گرفتن در حین کار، استفاده کنید. با اضافه شدن قابلیت Swift Pair حالا گلکسی بادز هم مثل نسخه Buds+ از امکان اتصال به چند دستگاه موبایلی یا کامپیوتری پشتیبانی می‎کند و به این ترتیب شما می‏توایند به راحتی به دستگاه‌های موردنظر خود وصل شده و یا بین آنها جابجا شوید. 
 
به جهان اطراف‌تان وارد یا از آن خارج شوید
با این بروزرسانی، برای اولین بار در سری محصولات گلکسی بادز، شما می‎توانید بصورت خودکار Ambient Sound را تجربه کنید. صرفا با قرار دادن هدفون‌های بادز داخل گوش‌تان، حالا می‎توانید صدای اطراف را هم تا حدی شنیده و از شرایط اطرافتان آگاه بمانید، حتی در زمانی که در حال تماشای فیلم یا گوش کردن به موسیقی با صدای بلند هستید. علاوه بر این، شما حالا می‎توانید حتی با یکی از هدفون‌ها هم حالت Ambient Sound را تجربه کنید و به این ترتیب گزینه‌های بیشتری برای وارد شدن به دنیای اطراف‌تان و جدا شدن از محیط و غرق شدن در موسیقی‌ داشته باشید. 
 
تنها با یک کلیک، لیست موسیقی‌های موردعلاقه‌تان را بشنوید
کاربران اسپاتیفای حالا تنها با فشار یک دکمه می‎توانند به موسیقی موردنظرشان گوش کنند. با استفاده از علامت Tap&Hold کاربر می‎تواند اسپاتیفای را باز کرده و موسیقی را از همان جایی که دفعه قبل قطع کرده بود، ادامه دهد. با یک بار فشردن و نگه داشتن این دکمه، اسپاتیفای لیست‌های مخصوص خودتان را به شما پیشنهاد می‎دهد تا به شکلی ساده و با استفاده از گلکسی بادز بین آنها جابجا شوید. با این بروزرسانی شما می‌توانید موسیقی موردعلاقه‌تان را در هر زمانی فورا اجرا کنید. 
برای اطلاعات بیشتر می توانید به https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-buds/ 
و  https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-buds-plus/  مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.